امروز، آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

به گزارش درگ فایل، خبرگزاری خبرنگاران-مهلت داوطلبان برای ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 1400 دانشگاه آزاد اسلامی امروز خاتمه می یابد.

امروز، آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران،آن دسته از داوطلبان شرکت نماینده در آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 که براساس کارنامه صادرشده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در این دانشگاه هستند، می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته تا سرانجام وقت امروز پنج شنبه 30 دی به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبان توصیه نموده است که ابتدا با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی،به انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان ضروری است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ نمایند.

پیش از این، آخرین مهلت برای ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد که از شنبه 25 دی شروع شده بود، روز 27 دی اعلام شده بود که این مهلت تا امروز پنجشنبه 30 دی تمدید شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1401

به "امروز، آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز، آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید