انیمیشن رویاها در یک روز به پخش آنلاین رسید

به گزارش درگ فایل، انیمیشن رویاها در یک روز به کارگردانی صادق جوادی از تولیدات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان دوشنبه، 4 فروردین روی پرتال اینترنتی کانون قرار می گیرد.

انیمیشن رویاها در یک روز به پخش آنلاین رسید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، کانون هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می کند. به همین منظور انیمیشن 11 دقیقه ای رویاها در یک روز به کارگردانی صادق جوادی در روز دوشنبه 4 فروردین 1399 از ساعت 9 صبح به نمایش در می آید.

انیمیشن نیمه مستند رویاها در یک روز که چهار تصویر جداگانه از چهار خردسال در موقعیت های مختلف را روایت می کند، تولید سال 1395 امور سینمایی کانون است.

این اثر دو بُعدی پیش تر دیپلم افتخار بهترین فیلم بخش فیلم های انیمیشن کوتاه و نیمه بلند سی امین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان اصفهان را دریافت کرده و نامزد دریافت تندیس طلایی خانه سینما در چهار بخش بهترین فیلم نامه، بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی و بهترین جان بخشی انیمیت نیز بوده است.

بر همین اساس، پخش هر کدام از این تولیدات از ساعت 9 صبح آن روز به مدت 24 ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به صورت رایگان قابل دسترس است.

در جریان برنامه پخش اینترنتی فیلم ها و تئاترهای کانون، پیش از این فیلم های کلانتری غیرانتفاعی به کارگردانی زنده یاد یداله صمدی، خمره، هامون و دریا و بچه های نفت به کارگردانی ابراهیم فروزش، ساز دهنی به کارگردانی امیر نادری، قله دنیا به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، سبز کوچک به کارگردانی غلامرضا رمضانی، آلبوم به کارگردانی غلامرضا حیدرنژاد، نمایش لپ گلی به کارگردانی محمد مسلمی، انتها رویاها به کارگردانی محمدعلی طالبی و نمایش به خاطر سارا به کارگردانی حمید گلی بدین شکل به نمایش درآمدند.

نمایش اینترنتی این فیلم ها و تئاترها تا 13 فروردین 1399 ادامه خواهد یافت.

بر اساس این خبر، در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم، با تلاش داوطلبانه مربیان کانون محتواهایی در حوزه های فرهنگی، هنری، ادبی و سرگرمی تولید می شود و در اختیار بچه ها، نوجوانان و خانواده ها قرار می گیرد.

همچنین گزیده ای از انیمیشن ها، فیلم ها، تئاترها و کتاب های کانون به صورت رایگان برای استفاده خانواده ها منتشر شده است.

یادآوری می شود این طرح، تا انتها تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 296

به "انیمیشن رویاها در یک روز به پخش آنلاین رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمیشن رویاها در یک روز به پخش آنلاین رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید