بازدید جمعی از نمایندگان تهران از شرکت طراحی و فراوری موتور ایران خودرو

به گزارش درگ فایل، سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از بازدید جمعی از نمایندگان تهران به همراه نایب رئیس مجلس از شرکت تحقیق، طراحی و فراوری موتور ایران خودرو اطلاع داد.

بازدید جمعی از نمایندگان تهران از شرکت طراحی و فراوری موتور ایران خودرو

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی خضریان از بازدید جمعی از نمایندگان تهران به همراه علی نیکزاد نایب رئیس مجلس از شرکت تحقیق، طراحی و فراوری موتور ایران خودرو (ایپکو) اطلاع داد و گفت: مدیرعامل و مدیر راهبرد شرکت ایپکو در این بازدید پس از ارائه دستاورد ها و توانمندی های شرکت در حوزه طراحی و توسعه قوای محرکه، به سوالات نمایندگان پیرامون موانع و چالش های پیش روی توسعه قوای محرکه پاسخ دادند.

وی ادامه داد: مهمترین مزیت های این شرکت دانش بنیان، وجود بزرگترین و مجهزترین مرکز آزمون موتور در غرب آسیا و تجربه و توانمندی بالای متخصصان این شرکت در فرآیند توسعه قوای محرکه اسم شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم، توجه به صادرات قوای محرکه و خدمات فنی و مهندسی، تشکیل سازمان ملی و توسعه مراکز دانش محور با مرکزیت شرکت تحقیقات موتور ایران خودرو، ارائه مشاوره دانشی به مجلس برای تدوین اسناد بالادستی و اصلاح قوانین حوزه صنعت خودرو و حمل و نقل را از جمله مباحث مطروحه به وسیله نمایندگان برشمرد.

خضریان یادآور شد: نمایندگان در ادامه ضمن بازدید از محصولات و فعالیت های شرکت تحقیقات موتور با مدیران و کارشناسان این شرکت مصاحبه کردند و اطلاعاتی در خصوص خودرو های رانای تمام برقی، دنا پلاس گازسوز با پیمایش بالا، دنا پلاس توربو دنده اتوماتیک و سورن مجهز به موتور ملی دیزل سواری به نمایندگان ارائه شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران اضافه نمود: در خاتمه مقرر شد آقای میرسلیم به نمایندگی از نمایندگان بازدیدکننده، نظرات و پیشنهادات کاربردی مدیران و کارشناسان را به نمایندگان مجلس و کمیسیون های مرتبط جهت پیگیری موضوعات ارائه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1228

به "بازدید جمعی از نمایندگان تهران از شرکت طراحی و فراوری موتور ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید جمعی از نمایندگان تهران از شرکت طراحی و فراوری موتور ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید