بازسازی پارکینگ و تبدیل آن به دفتر کار

به گزارش درگ فایل، اینجا، دفتر کار یک شرکت معماری است. این شرکت همواره به دنبال دفتری بود که کمی غیرعادی، و گویای سلیقه و زیبایی شناسیِ طراحانش باشد. فضایی می خواستند که بیشتر برایشان حکم خانه را داشته باشد تا دفتر کار. ارتباط مستقیم با خیابان و عابران پیاده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهمی بود که همواره به دنبالش بودند. در جستجوی چنین ساختمانی بودند که به یک گاراژ قدیمی برخوردند. این گاراژ که به عنوان انباری استفاده می شد، 22 مترمربع مساحت دارد و در طبقه همکف یک آپارتمان 50 ساله واقع شده. وقتی تصاویر قبل و بعد این گاراژ را ببینید، به این مسأله اعتقاد پیدا می کنید که با کمی خلاقیت و نوآوری، هر تغییری امکان پذیر است. پس بیایید باهم عکس های قبل و بعد بازسازی پارکینگ و تبدیل آن به دفتر کار را مرور کنیم:

بازسازی پارکینگ و تبدیل آن به دفتر کار

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه های قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

عکس بعدی، متعلق به خاتمه پروژه است. یعنی زمانی که این گاراژ، به یک دفتر کار معماری تبدیل شده بود.

در این بازسازی پارکینگ و تبدیل آن به دفتر کار نکاتی که در وهله اول جلب توجه می نماید کابینت های سفید، ریزه کاری های چوبی، رنگ های تند و غلیظ، و پرنور بودن محیط است.

قسمت ورودی، با نیمکت های سفارشی و یک میز عسلی متحرک دکور شده. این بخش، برای استراحت و گپ زدن محبت آمیز به کار می رود.

قفسه دوطرفه ای که در عکس می بینید، نقش جداکننده اتاق ها را هم ایفا می نماید. در برخی از طبقات قفسه، جعبه های چوبی می بینید که برای نمایش لوازم دکوری در این بازسازی پارکینگ و تبدیل آن به دفتر کار به کار می فرایند.

پشت این قفسه، فضای کار اداری قرار گرفته. یک میز چهارنفره، تعدادی زیادی کمد و کابینت و یک آشپزخانه کوچک، از اجزای مهم این بخش هستند.

داخل دیوار کابینت ها، یک قفسه جلوبازِ چوبی برای نمایش گلدان یا آثار هنری مختلف تعبیه شده.

آخرین عکس، نمای خیابان را از انتهای این دفتر کار نشان می دهد.

منبع: contemporist

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 348

به "بازسازی پارکینگ و تبدیل آن به دفتر کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی پارکینگ و تبدیل آن به دفتر کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید