بازی جی تی ای وایس سیتی در قالب یک ماد غیررسمی بازسازی خواهد شد

به گزارش درگ فایل، هنوز چیزی از انتشار تریلر بازی جی تی ای 6 (GTA 6) نگذشته که خبرهای نوی از یک پروژه غیررسمی اما جالب از این سری به گوش رسیده است. اینطور که به نظر می رسد همه در انتظار ورود به دنیای وایس سیتی در بازی جی تی ای 6 هستند اما ظاهراً استودیویی میخواهد در قالب یک پروژه غیررسمی و به عنوان یک ماد برای بازی جی تی ای 4، عنوان محبوب جی تی ای وایس سیتی (Vice City) را به طور کامل بازسازی کند و یک بازی نو را بر پایه عنوان اصلی عرضه کند.

بازی جی تی ای وایس سیتی در قالب یک ماد غیررسمی بازسازی خواهد شد

اگر شما اخبار بازی جی تی ای 6 را مطالعه نموده باشید، متوجه خواهید شد که این بازی در اصل در دنیای بازی وایس سیتی جریان دارد. در نتیجه بسیاری از هواداران شاد بودند که دوباره به این دنیای مجذوب کننده باز خواهند گشت. وایس سیتی دارای یک دنیای مجذوب کننده و با جزئیات زیاد بود که باعث شد هواداران زیادی داشته باشد.

اینطور که به نظر می رسد یک استودیو به نام Revolution Team در حال بازسازی بازی وایس سیتی است و می خواهد آن را در قالب این ماد فراوری کند. وایس سیتی حدود 2 سال پیش به صورت ریمستر عرضه شد که نتوانست موفقیت خوبی کسب کند و نسخه ریمستر مسائل بسیار زیادی داشت. حال اینطور که به نظر می رسد این بازسازی قرار است اشتباهات ریمستر را تکرار ننموده و یک تجربه بسیار خوب را به کاربران ارائه بدهد.

نکته اصلی اینجاست که این بازسازی به طور رسمی به وسیله راکستار انجام نمی گردد. بلکه یک شرکت دیگر در حال اجرا آن است و راه خلاقانه ای به فکر آن رسیده است. شرکت سازنده تصمیم گرفته تا بازی وایس سیتی که در سال 2002 عرضه شد را از لحاظ گرافیکی بهتر نموده و کد آن را به موتور Rage شرکت راکستار انتقال دهد. نکته اینجاست که این بازسازی از موتور استفاده خواهد نمود که در بازی جی تی ای 4 به کار رفته بود و در نتیجه به کیفیت بازی های امروزی نخواهد بود.

شرکت Revolution اعلام نموده که این بازی با چیزی که راکستار حدود 22 سال پیش عرضه نموده تفاوت داشته و قرار است کیفیت بالاتری داشته باشد. طبق چیزی که این شرکت اعلام نموده بازی های ریمستر تنها برای رندر از موتور Unreal Engine استفاده می کردند و برای گیم پلی و فیزیک بازی همچنان موتور RenderWare را به کار می برند.

حال این نسخه نو قرار است به طور کامل موتور بازی را ارتقاء داده و از همه لحاظ بازی را به روز کند. نام این نسخه نیز Next Gen Edition خواهد بود که همانطور که از نامش تعیین است برای نسل نهم کنسول های بازی ساخته شده است. طبق اطلاعاتی که استودیوی Revolution عرضه نموده بازی وایس سیتی نو از هر لحاظ نسبت به ریمستر بهتر شده ولی همچنان اصالت عنوان اصلی را حفظ خواهد نمود.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 دی 1402 بروزرسانی: 19 دی 1402 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1731

به "بازی جی تی ای وایس سیتی در قالب یک ماد غیررسمی بازسازی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی جی تی ای وایس سیتی در قالب یک ماد غیررسمی بازسازی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید