برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری شکوفا در ابهر

به گزارش درگ فایل، آیسان صادقی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: به مناسبت قرن جدید و سال نو، دومین جشنواره فرهنگی و هنری شکوفا در ابهر برگزار می شود.

برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری شکوفا در ابهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته این جشنواره در رشته های هنرهای تجسمی، خوشنویسی، موسیقی، شعر و داستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا این برنامه به صورت مجازی و از طریق صفحات تلگرامی و اینستاگرامی اجرایی خواهد شد، افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا آخر فروردین امسال معین شده است.

صاقی همچنین از اجرای پویش ادبی نوروز در ابهر خبر داد و افزود: این پویش اسفند سال قبل در قالب موضوعاتی همچون چهارشنبه سوری، خانه تکانی، دید و بازدید ایام قدیم داستان های محلی و آیین های بومی، همدلی و مشارکت مردمی در مقابله با کرونا، من و کرونا در قرن جدید و کرونا و چالش های پیش رو در قرن جدید برگزار گشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: این پویش در قالب شعر، مقاله ادبی و داستان کوتاه، ویدئوی ضبط شده شعرخوانی، حافظ خوانی، خوانش متن کوتاه ادبی اجرایی شد که خوشبختانه آثار خوبی در این زمینه به دبیرخانه واصل شده است.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا همه برنامه ها را مجازی کرده است، گفت: البته این موضوع فرصتی فراهم ساخته است که از ظرفیت های فضای مجازی استفاده بیشتری شود.

صادقی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی صادر شده در این خصوص، بخش زیادی فعالیت های حوزه هنری استان از کارهای نمایشگاهی و متداول به سمت تولید محتوا و کیفی سازی بخش های تخصصی ساماندهی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: در این دوران تولید و انتشار آثار فرهنگی هنری بستر فضای مجازی و ارتقای زیرساخت های سخت افزاری در دستور کار قرار گرفت و آثار متعدد فرهنگی و هنری در ابن فضای تهیه و عرضه شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 986

به "برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری شکوفا در ابهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری شکوفا در ابهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید