برترین و بدترین بازیکن پرسپولیس در روز خودزنی سرخ ها

به گزارش درگ فایل، درحالی که ذوب آهن حتی یک ضربه داخل چارچوب هم نداشت پرسپولیس بعد از 7بازی در لیگ گل خورد.

برترین و بدترین بازیکن پرسپولیس در روز خودزنی سرخ ها

به گزارش خبرنگاران آنلاین، پرسپولیس بد موقعی دچار سکته شد. این تیم که در سال1402 به هیچ تیمی امتیاز نداده بود، بالاخره مقابل ذوب آهن متوقف شد تا رسیدن به رکورد تاریخی 10برد متوالی در لیگ برتر برای این تیم تبدیل به حسرت گردد. تیمی که 12بازی گذشته اش را در لیگ و حذفی برده بود، در مصاف با ذوب آهن حتی تا مرز شکست هم پیش رفت و فقط یک اشتباه داوری و یک ضربه سر از گولسیانی این تیم را نجات داد. این در حالی بود که در سومین بازی از فصل نو پرسپولیس بیشتر از 2بازی قبلی موقعیت ایجاد کرد و امید گلش بالاتر از هفته های گذشته بود اما باز هم نتوانست بیشتر از یک گل بزند و این بار یک گل برای پیروزی کافی نبود.

گل به خودی سروش رفیعی در نیمه اول، پرسپولیس را در موقعیتی قرار داد که دیگر نمی توانست مثل هفته های قبل با حداقل گل بر حریفش پیروز گردد. قرمزها اما مهاجمی نداشتند که به ترکیب اضافه نمایند و تاکتیک های تهاجمی این تیم نیز برای عبور از دفاع چندلایه ذوب آهن کافی نبود. تیم یحیی در مصاف با شاگردان محمد ربیعی 65.6درصد مالکیت توپ داشت؛ دومین آمار بالای مالکیت توپ در فصل جاری. با این اندازه از مالکیت، سرخپوشان 578پاس ردوبدل کردند، درحالی که حریف آنها فقط 277پاس داشت و حتی یک ضربه داخل چارچوب هم نداشت. دقت پاس سرخپوشان در این مسابقه 86.3درصد و دقت پاس سفیدپوشان 72.2درصد بود.

پرسپولیس در نهایت به امید گل 1.54 رسید و امید گل ذوب آهن نیز 0.65 بود. در واقع پرسپولیس در تمامی این آمارها برتر از حریفش بود اما ذوب آهن در یک بخش رجحان داشت و همین رجحان هم نقش مهمی در روند بازی ایفا کرد. تیم ربیعی در نبردهای تن به تن پیروز تر از پرسپولیس بود و نه تنها در درگیری ها پا پس نکشید، بلکه 54درصد از نبردها را به سود خودش تمام کرد.

وحید برترین، سروش بدترین

برترین بازیکن بازی پرسپولیس و ذوب آهن از نگاه آنالیزورهای متریکا وحید امیری بود. کاپیتان پرسپولیس در برابر ذوب آهن 4پاس کلیدی داد که یکی از آنها به وسیله گولسیانی تبدیل به گل شد و پاس تک گل قرمزها را به نام امیری نوشت. او در انتها بازی نمره 7.80 را از متریکا دریافت کرد تا هم برترین بازیکن این میدان باشد و هم به تیم منتخب هفته برسد. بعد از وحید، فقط کنعانی زادگان و علی نعمتی از تیم اصلی پرسپولیس نمره قابل قبول گرفتند و نمره سایر بازیکنان اصلی این تیم زیر 7 بود. برترین بازیکنان ذوب آهن امیرحسین جدی (7.45)، حبیب فرعباسی (7.39) و محمدجواد محمدی (7.32) بودند. ضعیف ترین بازیکنان زمین هم سروش رفیعی (6.19) و علیرضا بیرانوند (6.31) بودند.

پرسپولیسی ها در این مسابقه 19بار به سمت دروازه حریف ضربه زدند که 6شوت آنها داخل چارچوب بود. اما از 10ضربه ذوبی ها حتی یک ضربه هم داخل چارچوب نبود و گل تیم میهمان نیز به وسیله بازیکنان میزبان زده شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1402 بروزرسانی: 4 شهریور 1402 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1710

به "برترین و بدترین بازیکن پرسپولیس در روز خودزنی سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین و بدترین بازیکن پرسپولیس در روز خودزنی سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید