2 گزینه محبوب یحیی در جابجایی ، سرخ ها در آستانه جذب یک لژیونر و ستاره فصل قبل

به گزارش درگ فایل، اساسا بازگشت ستاره ها و استفاده دوباره از آنها در ترکیب، همواره به سود گل محمدی تمام شده است.

2 گزینه محبوب یحیی در جابجایی ، سرخ ها در آستانه جذب یک لژیونر و ستاره فصل قبل

به گزارش خبرنگاران این روزها نام 2بازیکن به عنوان خریدهای احتمالی پرسپولیس برای فصل تازه بیشتر از سایر بازیکنان مطرح است؛ 2بازیکنی که یک ویژگی مشترک دارند. هر دو زمانی در پرسپولیس برای یحیی گل محمدی به میدان رفته اند و حالا در آستانه همکاری دوباره با این مربی هستند. محمدحسین کنعانی زادگان، تنها مدافعی است که نامش در لیست مدنظر یحیی واقع شده است. این مربی علاقه ای به جذب شجاع خلیل زاده از خودش نشان نداد، اما برای خرید کنعانی دست به کار شد. نفر دیگر هم رضا اسدی است که بعد از یک سال جدایی، حالا در آستانه بازگشت به جمع قرمزها واقع شده است.

اساسا بازگشت ستاره ها و استفاده دوباره از آنها در ترکیب، همواره به سود گل محمدی تمام شده است. همین زمستان گذشته بود که او عیسی آل کثیر را برای دومین مقطع حضور در پرسپولیس به خدمت گرفت؛ بازیکنی که بعد از یک دوره مصدومیت جدی، از لیست باشگاه خارج شده بود. عیسی با گل مهمی که در شهرآورد زد و درخشش در دیدارهای حساس پایانی فصل، سهم بسیار مهمی در دوگانه قرمزها ایفا کرد. قبل از آن هم در تابستان علیرضا بیرانوند به پرسپولیس برگشته بود. بازگشت بیرو، آرامش را درون دروازه سرخ ها احیا کرد و این تصمیم هم تأثیر زیادی روی فصل موفقیت آمیز باشگاه گذاشت. او قبلا هم سابقه جذب دوباره شاگردانی مثل احسان پهلوان یا میلاد سرلک را داشته است؛ نفراتی که همکاری دوباره با این مربی برایشان بسیار موفقیت آمیز از کار عایدی. حالا کنعانی و اسدی، می توانند پازل دلخواه این مربی در پرسپولیس را کامل نمایند.

سؤال بزرگ اما اینجاست که درصورت بازگشت این دو نفر، یحیی در چه پستی از آنها استفاده خواهد نمود. قرمزها در قلب دفاع، پورعلی گنجی و گولسیانی را نیز دارند. مرتضی با باشگاه قرارداد دارد اما احتمال جدایی گولسیانی مطرح است. این احتمال نیز وجود دارد که یحیی تیمش را با 3دفاع مرکزی به زمین بفرستد؛ تصمیمی که البته سرمربی سرخ ها فقط در دقایق بسیار کوتاهی از این فصل از آن بهره برده است. به هر حال کنعانی همواره مدافع موردعلاقه این مربی بوده است؛ چراکه تسلط بسیار زیادی روی بازی با پا دارد و اساسا سبک بازی اش به سبک فوتبال دلخواه یحیی برای بازی سازی از عقب زمین نزدیک است. رضا اسدی نیز در تجربه قبلی حضور در پرسپولیس، یک هافبک میانی بود اما به نظر می رسد قرمزها این بار به عنوان یک مهاجم روی او حساب باز می نمایند. رضا که 2سال قبل با یک قرارداد سنگین راهی پرسپولیس شده بود، در تراکتور احیا شده و حالا فاصله زیادی به همکاری دوباره با این مربی ندارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1689

به "2 گزینه محبوب یحیی در جابجایی ، سرخ ها در آستانه جذب یک لژیونر و ستاره فصل قبل" امتیاز دهید

1 کاربر به "2 گزینه محبوب یحیی در جابجایی ، سرخ ها در آستانه جذب یک لژیونر و ستاره فصل قبل" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 گزینه محبوب یحیی در جابجایی ، سرخ ها در آستانه جذب یک لژیونر و ستاره فصل قبل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید