ترامپ باز هم معترضان آمریکایی را تهدید کرد

به گزارش درگ فایل، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا همزمان با اینکه تهدید کرد ناآرامی ها در سراسر کشورش را بیش از پیش سرکوب می نماید، بیان کرد احتمالا به نیروهای فدرال دستور می دهد تا در شیکاگو، نیویورک، فیلادلفیا و دیگر شهرهای عظیم مستقر شوند.

ترامپ باز هم معترضان آمریکایی را تهدید کرد

به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره گزارشاتی مبنی بر اینکه دولت 175 نیروی فدرال را به شهرهای عظیم اعزام می نماید تا به نیروهای مجری قانون یاری نمایند، گفت: این بستگی دارد که تعریف شما از نیروها چیست. منظور من این است که ما نیروهای مجری قانون اعزام می کنیم.

ترامپ به تشدید تنش ها در شیکاگو و نیویورک اشاره نمود؛ شهرهایی که هر دو شاهد افزایش تیراندازی ها در هفته های اخیر بوده اند. وی در خصوص شهر نیویورک مقامات ایالتی و محلی را مقصر محدود کردن پلیس در نشان دادن واکنش جدی تر به این اوضاع دانست.

ترامپ گفت: می خواهم کاری انجام دهم که می توانم به شما بگویم. چرا که اجازه نخواهیم داد نیویورک، شیکاگو، فیلادلفیا، دیترویت، بالتیمور و اوکلند در آشوب و ناآرامی باقی بمانند. اجازه نخواهیم داد چنین اتفاقی برای کشورمان رخ دهد. تمامی شهرهای مذکور توسط دموکرات های لیبرال اداره می شوند.

دولت آمریکا قرار است طی روزهای آینده 150 نیرو به شیکاگو اعزام کند. کایلی مک انانی، سخنگوی کاخ سفید به شبکه فاکس نیوز گفته که وزارت دادگستری و وزارت امنیت کشور آمریکا برنامه های اقدام ویژه ای درخصوص استقرار نیروهای فدرال ارائه خواهند کرد.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 547

به "ترامپ باز هم معترضان آمریکایی را تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ باز هم معترضان آمریکایی را تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید