تعطیلی باغ پرندگان تهران تا اطلاع ثانوی

به گزارش درگ فایل، خبرنگاران : شهردار منطقه 4 تهران گفت: با توجه به شدت دریافت شیوع ویروس کرونا، مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

تعطیلی باغ پرندگان تهران تا اطلاع ثانوی

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران ، محمد محمددوست با بیان اینکه شیوع مجدد ویروس کرونا در شهر تهران شرایط خاصی را برای استفاده شهروندان از امکانات تفریحی و گردشگری فراهم نموده است اضافه کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس منحوس، مطابق با شرایط موجود و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کووید -19 تصمیمات ویژه ای در شهرداری تهران اخذ شده است.

او با اشاره به تصمیمات اخذ شده در باغ پرندگان تهران به عنوان یکی از مراکز تفریحی پر هوادار پایتخت گفت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و افزایش سلامت شهروندان و کارکنان و همچنین پرندگان، مجموعه تفریحی باغ پرندگان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

محمددوست در ادامه از اجرای محدودیت های تردد در بوستان های جنگلی منطقه 4 اطلاع داد و گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا، با اجرای محدودیت های جدید، از ورود هرگونه خودرو به بوستان های جنگلی لویزان، یاس فاطمی و تلو بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در شهرداری تهران تا اطلاع ثانوی جلوگیری خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 711

به "تعطیلی باغ پرندگان تهران تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی باغ پرندگان تهران تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید