تعلیق مجوز پروازهای 7 ایرلاین داخلی

به گزارش درگ فایل، سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد که مجوز تعدادی از مسیرهای پروازی هفت شرکت هواپیمایی به علت عدم رعایت محدودیت 60 درصدی تعلیق شده است.

تعلیق مجوز پروازهای 7 ایرلاین داخلی

سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه ای با اشاره به عدم توجه تعدادی از شرکت های هواپیمایی به هشدارهای این سازمان مبنی بر عدم رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی شامل محدودیت 60 درصدی ظرفیت هواپیما در پروازهای داخلی و بعلاوه فروش بلیط بالاتر از سقف نرخی معین شده، از تعلیق مجوز بعضی از مسیرهای پروازی هفت شرکت هواپیمایی متخلف اطلاع داد. در این اطلاعیه آمده است:

بدیهی است درصورت تکرار تخلفات ذکر شده، شرکت های هواپیمایی مذکور اعلام عمومی می شوند و در جهت حفظ حقوق عامه به مراجع ذی ربط معرفی خواهند شد.

بنا بر گفته سازمان هواپیمایی کشوری، مسافران قادرخواهند بود تا شکایت های خود را در مورد موارد فوق الذکر به سازمان هواپیمایی کشوری جهت پیگیری ارسال نمایند یا در سایت www.cao.ir به ثبت برسانند.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با یاری موتور جست وجوی پرواز خبرنگاران می توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و مقرون به صرفه ترین بلیط را بخرید.

منبع: کجارو / تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1460

به "تعلیق مجوز پروازهای 7 ایرلاین داخلی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تعلیق مجوز پروازهای 7 ایرلاین داخلی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق مجوز پروازهای 7 ایرلاین داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید