تماشای فرهنگ مالزی در بازار مرکزی کوالالامپور

به گزارش درگ فایل، این بازار که در قلب شهر واقع شده است، آیینه ای تمام نما فرهنگ مالزی است که از دیرباز معاملات بزرگی در آن اجرا شده است و از آن به اسم یک نقطه عطف در فرهنگ و میراث این کشور یاد می گردد که از نژادهای مختلف در آت یافت می گردد.

تماشای فرهنگ مالزی در بازار مرکزی کوالالامپور

با ما سفر کنید و با تور کوالالامپور از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

بازار مرکزی کوالالامپور با توجه به فرهنگ های مختلف رایج در این کشور تقسیم بندی شده و در هر قسمت از آن نژادهایی از چینی، مالاوی و هندی به فعالیت مشغولند. بعلاوه در این بازار چند دالان به نژادهای بابا (Baba) و نیونا (Nyonya) اختصاص داده شده است که در هرکدام از این دالان ها مغازه هایی وجود دارد که به فروش صنایع دستی و سنتی اختصاص داده شده است.

اما یکی دیگر از ویژگی های بازار مرکزی کوالالامپور که گردشگران به آن علاقه زیادی نشان می دهند، رستوران ها و مراکز تهیه غذا هستند که می توانند به هنگام گرسنگی و خستگی به این مراکز پناه ببرند. در این رستوران های انواع غذاهای محلی و خارجی یافت می گردد که گردشگران با توجه به ذائقه خود می توانند از آنها استفاده نمایند.

پس از برطرف خستگی و رسیدگی به شکم، نوبت رفتن به طبقه دوم بازار مرکزی کوالالامپور است که به پوشاک و فروشگاه سوغات اختصاص یافته است. این بخش از بازار برای گردشگرانی که به پوشاک محلی مالزی علاقه دارند مناسب است و می توانید کلیه سوغاتی های خود را با قیمت های کمتر از حالت معمول پیدا کنید.

جاذبه های این بازار فقط به خرید و خوراکی محدود نمی گردد و مقامات محلی برای جذب گردشگران و بازدیدنمایندگان برنامه فرهنگی و هنری مختلفی در این بازار ایجاد می نمایند که می توانند برای شما هم جالب باشند. اما جاذبه های بازار مرکزی کوالالامپور به همین جا ختم نمی گردد و نمایشگاه آثار هنری هم در این مکان تدارک دیده شده است که می توانید بخشی از زمان خود را به آن اختصاص دهید. ضمناً در کنار این بازار هتل های مجللی ساخته شده است که می توانید شب خود را در آنجا بگذرانید.

برای رفتن به بازار مرکزی کوالالامپور بهتر است از بردن ماشین شخصی خودداری کنید، زیرا بسیار شلوغ است. اگر دوست دارید احساس زندانی شدن در یک قوطی مربا را تجربه کنید، با خود ماشین ببرید. می توانید از خطوط اتوبوس عمومی بهره ببرید و تنها پس از چند دقیقه پیاده روی خود را به بازار مرکزی برسانید.

بازار مرکزی کوالالامپور در یکی از قدیمی ترین مکان های کشور مالزی، یعنی پاسار سنی (Pasar Seni) احداث شده است که از سال 1888 محل برگزاری بازار بوده است. این منطقه استراتژیک به تمامی سرویس های حمل ونقل عمومی دسترسی دارد و فاصله آن از ایستگاه راه آهن تنها 5/1 کیلومتر است. بنابراین می توانید به راحتی به فرودگاه کوالالامپور دسترسی داشته باشید.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1180

به "تماشای فرهنگ مالزی در بازار مرکزی کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای فرهنگ مالزی در بازار مرکزی کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید