تمرکز چین بر واکسیناسیون گروه های مهم در زمستان و بهار

به گزارش درگ فایل، یک مقام ارشد بهداشتی چین امروز (شنبه) اعلام نمود که دولت این کشور در فصل زمستان و بهار تمرکز خود را بر واکسیناسیون گروه های با ریسک بالا خواهد گذاشت.

تمرکز چین بر واکسیناسیون گروه های مهم در زمستان و بهار

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، ژنگ ییشین، معاون وزیر کمیسیون بهداشت ملی چین و مدیر کارگروه تحقیق و توسعه واکسن شورای ملی چین هشدار داد که کوشش های چین برای جلوگیری از شیوع کووید 19 با کاهش دما تحت فشار فزاینده نهاده شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی گفت: در زمستان و بهار انجام واکسیناسیون در بین بعضی گروه های جمعیتی مهم از اهمیت زیادی برای جلوگیری از شیوع این بیماری واقع شده است.

به گفته این مقام چین در کوشش است تا به صورت فعال اقدام به ایمن سازی گروهی نموده و با واکسیناسیون گروه های با ریسک بالا شامل کارکنان صنایع فعال در سرما، گمرک، مراقبت های بهداشتی و حمل و نقل عمومی به صورت گام به گام این برنامه را اجرایی کند.

چین واکسن های دو شرکت سینوفارم و سینوواک بیوتک را از ماه جولای بر روی گروه های حساس و کارکنان بخش های بهداشتی و بازرسان مرزی مورد استفاده قرار داده است.

چین همچنین واکسن شرکت کانسینو بیولوژیک برای استفاده در ارتش این کشور را تایید نموده اما هنوز مجوز استفاده این واکسن در بین مردم صادر نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 830

به "تمرکز چین بر واکسیناسیون گروه های مهم در زمستان و بهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز چین بر واکسیناسیون گروه های مهم در زمستان و بهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید