توریسم دریایی در استان بوشهر توسعه می یابد، ایجاد دهکده های گردشگر

به گزارش درگ فایل، به گزارش خبرنگاران، فتح الله حقیقی صبح سه شنبه در نشست ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر با اشاره به ظرفیت های بالای گردشگری استان بوشهر به ویژه در زمینه گردشگری ساحلی، گفت: استان بوشهر بیش از 900 کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس دارد که ظرفیت بسیار مهمی محسوب می گردد.

توریسم دریایی در استان بوشهر توسعه می یابد، ایجاد دهکده های گردشگر

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا بهار 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی به اهمیت بالای صنعت گردشگری در سطح جهانی اشاره نمود و اضافه نمود: کشورهایی که در زمینه توسعه گردشگری گام برداشته اند، درآمدهای بسیار خوبی را از این طریق نصیب خود نموده اند.

حقیقی با اشاره به وجود یک میلیون بنای تاریخی در کشور، بیان نمود: در ایران علاوه بر ظرفیت های طبیعی، 32 هزار اثر ثبت ملی و 17 اثر ثبت یونسکو وجود دارد که ظرفیت بسیار مهمی در زمینه گردشگری است ولی سهم ایران از این جاذبه ها نیم درصد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه نمود: در استان بوشهر گام های خوبی برای توسعه متوازن استان برداشته شده است و با ایجاد زیرساخت های مناسب می توان به پیشرفت های خوبی در حوزه گردشگری دست یافت.

وی با بیان اینکه سواحل استان بوشهر ظرفیت خوبی برای توسعه صنعت گردشگری دریایی است، اظهار داشت: از جمله برنامه های مهم استاندار بوشهر برای توسعه صنعت توریسم، طرح های دهکده گردشگری ساحلی است.

حقیقی از تشکیل کمیته های هشت گانه ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر اطلاع داد و گفت: این کمیته ها شامل هشت گانه اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، امنیتی و انتظامی، بهداشت و سلامت، امداد و نجات، گردشگری، خدمات رفاهی، ارزیابی عملکرد، توسعه و عمران و محیط زیست است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 106

به "توریسم دریایی در استان بوشهر توسعه می یابد، ایجاد دهکده های گردشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توریسم دریایی در استان بوشهر توسعه می یابد، ایجاد دهکده های گردشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید