تور هلند: جاذبه های دیدنی هلند (بخش اول)

به گزارش درگ فایل، آشنایی با جاذبه های هلند

معروفیت این کشور به گل های رنگارنگ و تراکم جمعیتش است. توریستی از صنایع مطرح این سرزمین محسوب می گردد چرا که پتانسیل های جذب توریست در این کشور به وفور یافت می گردد و سبقه تاریخی، پارک ها و چشم اندازهای این سرزمین آن را به مقصد بی شمار توریست در سراسر دنیا تبدیل نموده است. با خبرنگاران همراه باشید تا در ادامه در این مطلب اطلاعاتی از این کشور زیبا به شما ارائه داده و تعدادی از جاذبه های توریستی آن را برای تان توصیف خواهیم کرد.

تور هلند: جاذبه های دیدنی هلند (بخش اول)

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

پارک ملی هوخه ویلوه (Hoge Veluwe National Park)

این پارک، بزرگترین پارک ملی هلند است که چشم اندازهای طبیعی فراوانی را پیش چشم گردشگران قرار می دهد. گوزن ها، گرازهای وحشی و جنگل های انبوه از دارایی های این پارک ملی هستند. این مکان هم جای آرام و زیبایی است و هم برترین مکان برای مشاهده حیات وحش محسوب می گردد. گردشگران می توانند با استفاده از دوچرخه رایگان کل منطقه را بگردند و از طبیعت زیبای آن بهره ببرند.

منطقه یوردان،آمستردام (Jordaan District, Amsterdam)

آمستردام، مرکز هلند، به کافی شاپ هایش معروف است. برای آنکه زیبایی واقعی هلند را بیابید، به منطقه جوردان سفر کنید. این منطقه قبلاً به طبقه کارگر تعلق داشت اما در گذر زمان ترقی کرد و به یکی از خاص ترین منطقه ها شهر تبدیل شد. خیابان های تو در تو، کافی شاپ های فراوان، نگارخانه ها، فروشگاه ها و بوتیک هایی که جدیدترین محصولات برندها را می فروشند، در این منطقه به وفور دیده می شوند.

اوترخت (Utrecht)

اوترکت قدیمی ترین شهر هلند و یکی از مجذوب کننده ترین و مهمان نوازترین شهرهای این کشور محسوب می گردد. محله های قرون وسطایی و عناصر گوتیک، جاذبه هنری شگفت انگیزی به اماکن توریستی آن داده اند. یادتان باشد حتماً از دومتورن (بلندترین کلیسای گوتیک شبه برج در هلند) و باغچه های اطراف آن نیز تماشا کنید.

باغ های کوکنهوف (Keukenhof Gardens)

مگر می گردد با هلند سفر کنید و از لاله های زیبای این کشور تماشا نکنید. اگر در فصل بهار به هلند بروید می توانید برترین زمان باغ های کوکنهوف را که در نزدیکی لیس قرار گرفته است، مشاهده کنید. این باغ ها، به این علت که بزرگترین باغ گل و قطعاً یکی از زیباترین مکان های هلند نیز می باشد باغ اروپا نیز نام گرفته اند. در این باغ ها ردیف های مواجی از گل های بنفش و زرد و لاله های قرمز زیادی را خواهید دید و می توانید برترین عکس های عمرتان را در این باغ ها بگیرید.

لایدن (Leiden)

لیدن شهری کوچک و زیبا تقریبا در 25 مایلی آمستردام است که به قدیمی ترین دانشگاه کشور معروف است و زادگاه رامبراند نیز می باشد. جمعیت فراوان دانشجو در این شهر، چهره جوانانه ای به آن داده است، ولی فضای آن بیشتر سنتی است. در این شهر شاهد آبراه ها و کانال های آرام، موزه های مهم و زیبایی با معماری چند قرن پیش خواهید بود.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1470

به "تور هلند: جاذبه های دیدنی هلند (بخش اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: جاذبه های دیدنی هلند (بخش اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید