حمیدی مقدم: دنیا آنلاین یعنی خروج از بن بست

به گزارش درگ فایل، تهران (پانا) - دبیر جشنواره بین المللی سینماحقیقت می گوید دنیا آنلاین یعنی خروج از بن بست که همین نوید زنده بودن سینما را به ما می دهد. سینمایی که هنوز با تمام سختی ها سرپا و ماندگار است.

حمیدی مقدم: دنیا آنلاین یعنی خروج از بن بست

محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دبیر جشنواره بین المللی سینماحقیقت در بازدید از خانه اجرایی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان در سینما فرهنگ، درباره برپایی آنلاین این جشنواره و دیگر جشنواره های سینمایی در امسال با توجه به شرایط کرونایی جامعه گفت: شاید برپایی جشنواره مجازی مانند گذشته خیلی جذاب نباشد و نگردد مثل گذشته از جشنواره ها لذت برد، اما این مسئله ای است که تحت تأثیر پاندمی کرونا به وجود آمده و به نوعی دورهمی را از همه ما گرفته است.

وی در ادامه گفت: دنیا آنلاین یعنی خروج از بن بست که همین نوید زنده بودن سینما را به ما می دهد؛ سینمایی که هنوز با تمام سختی ها سرپا و ماندگار است.

حمیدی مقدم اعلام نمود: امیدوارم ما نیز در جشنواره بین المللی سینماحقیقت و با نمایش آثار جدید سینمای مستند بتوانیم به استمرار شوق و امید در این حوزه یاری کنیم.

لازم به ذکر است در این بازدید، مرتضی رزاق کریمی قائم مقام مرکز گسترش نیز حمیدی مقدم را همراهی می کرد.

سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان از 27 مهر تا 2 آبان به شیوه مجازی و به دبیری علیرضا تابش برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 703

به "حمیدی مقدم: دنیا آنلاین یعنی خروج از بن بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمیدی مقدم: دنیا آنلاین یعنی خروج از بن بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید