خبرنگاران ساخت نخستین کارخانه نوآوری گلستان شروع شد

به گزارش درگ فایل، گرگان - خبرنگاران - عملیات ساخت نخستین کارخانه نوآوری استان گلستان با اعتبار50 میلیارد ریال امروز چهارشنبه با حضور استاندار و جمعی از مدیران گلستان در گرگان شروع شد.

خبرنگاران ساخت نخستین کارخانه نوآوری گلستان شروع شد

جهت دریافت خدمات اجرای بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

استاندار گلستان در این مراسم گفت: حل دغدغه های کشور علاوه بر نیاز به مباحث سخت افزاری، به ایده های خلاق و نوآورانه نیاز دارد که یکی از اهداف احداث این کارخانه مهیا ساختن بستر و فضای کافی و مناسب برای جوانان در زمنیه فناوری های نوین است .

هادی حق شناس با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: تعدادی از شرکت های دانش بنیان استان علاوه بر فراوری بعضی مایحتاج مورد نیاز در حوزه پیشگیری این بیماری، نقش بسزایی در تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کشور دارند بطوری که حدود 30 درصد نیاز کشور توسط این شرکت های گلستانی رفع می نماید.

وی همچنین از آغاز به فعالیت یکی از شرکت های استان در زمینه فراوری ماسک اطلاع داد.

رییس پارک علم و فناوری گلستان نیز در این مراسم گفت : بهره برداری از این کارخانه نوآوری، گلستان را به سمت تبدیل شدن به شهر نوآوری سوق می دهد.

مهدی غفاری گفت : این کارخانه از مصوبه های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان است که در دو طبقه و در مساحت سه هزار و 400 مترمربع احداث می گردد.

بگفته وی فضاهایی همچون دو مرکز نوآوری، سالن برگزاری رویدادها، فضای کار اشتراکی ثابت و غیرثابت، فضای شتابدهی استارتاپ ها، فضای استراحت و دفاتر کار در این پروژه در نظر گرفته شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 129

به "خبرنگاران ساخت نخستین کارخانه نوآوری گلستان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساخت نخستین کارخانه نوآوری گلستان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید