خبرنگاران شادگان در صدر ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان است

به گزارش درگ فایل، آبادان - خبرنگاران - رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:شهرستان شادگان با 107 بیمار کووید 19 در 24 ساعت گذشته بیشترین تعداد ابتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان را به خود اختصاص داده است.

خبرنگاران شادگان در صدر ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان شکراله سلمان زاده روز سه شنبه اعلام نمود: از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز 212 مورد جدید مثبت کووید 19 در شهرستان های تابع دانشکده آبادان شناسایی شدند که 59 بیمار در آبادان، 46 بیمار در خرمشهر و 107 بیمار در شادگان است.

وی با بیان اینکه از موارد مثبت جدید 195 نفر به صورت سرپایی درمان شدند ادامه داد: در 24 ساعت گذشته 51 نفر با شرایط حاد تنفسی در بیمارستان های آبادان، خرمشهر و شادگان بستری و 26 بیمار کووید 19 پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

سلمان زاده اضافه کرد: در این مدت متاسفانه یک بیمار مبتلا به کرونا در شادگان فوت شد؛ هم اکنون 169 بیمار کووید 19 در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان بستری هستند.

607 هزار نفر از خدمات 30 مرکز شهری، 18مرکز روستایی، 132خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

11 شهرستان در استان خوزستان در شرایط قرمز کرونا قرار دارند.مواردی از ویروس جهش یافته انگلیسی کرونا در چند شهرستان خوزستان تایید شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 924

به "خبرنگاران شادگان در صدر ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شادگان در صدر ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید