13 خانه هلال همزمان با دهه فجر در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

به گزارش درگ فایل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 13 خانه هلال به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر در این استان به بهره برداری رسید.

13 خانه هلال همزمان با دهه فجر در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

خبرنگاران زاهدان - علیرضا میربهاء الدین گفت: هدف ازتشکیل و راه اندازی خانه های هلال برقراری ارتباط با مردم و شناسایی اقشار آسیب پذیر است، بر همین اساس ساختاری ایجاد شده تا بتوانیم با همت و کوشش بی وقفه در راستای برطرف احتیاج ساکنان منطقه ها کم برخوردار و آسیب پذیر قدم های موثری برداریم.

او می گوید: مسوولان و اعضای خانه های هلال از داوطلبان جمعیت هلال احمر هستند و عمده فعالیت آنان حول محور برنامه های آموزشی، امدادی، بشردوستانه و عام المنفعه است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان حضور مدیران به عنوان داوطلبان جمعیت هلال احمر در خانه های هلال می تواند کمک رسان جمعیت در راستای تسکین آلام بشری و فعالیت های عام المنفعه جمعیت باشد که از اهداف این سازمان به شمار می آید.

او از اجرای کمپین برای هم بمانیم اطلاع داد و گفت: این کمپین با هدف آموزش واطلاع رسانی به عموم مردم جهت افزایش واکسیناسیون عمومی و بعلاوه رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در رده های سنی مختلف استان در حال برگزاری است.

ع

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1449

به "13 خانه هلال همزمان با دهه فجر در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 خانه هلال همزمان با دهه فجر در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید