خبرنگاران پیرانشهر همچنان در شرایط هشدار کرونا قرار گرفته است

به گزارش درگ فایل، ارومیه- خبرنگاران- مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر با اظهار نگرانی از شرایط ویروس کرونا گفت: این شهرستان همچنان از نظر شیوع این ویروس در شرایط هشدار قرار گرفته است.

خبرنگاران پیرانشهر همچنان در شرایط هشدار کرونا قرار گرفته است

مجید کاسیان زاده در بیستمین جلسه ستاد مدیریت و مبارزه با کرونای این شهرستان با بیان اینکه پیرانشهر طی 2 هفته اخیر در شرایط هشدار واقع شده است گفت: متاسفانه میزان استفاده از ماسک در بین شهروندان کاهش پیدا نموده است که این موضوع می تواند نگران نماینده باشد.

وی با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم می تواند میزان سرایت ویروس کرونا را به طور چشمگیری کاهش دهد اضافه کرد: از مردم انتظار می رود به خاطر رعایت حال پزشکان و پرستاران که ماه هاست در شرایط سخت و ویژه کاری به سر می برند، پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک را رعایت نمایند.

فرماندار پیرانشهر نیز در این جلسه ضمن دعوت مردم به استفاده از ماسک، نقش والدین را در تشویق فرزندان خود به استفاده از ماسک به ویژه در آستانه بازگشایی مدارس حایز اهمیت خواند و تاکید نمود: آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید باید آموزش های لازم جهت مقابله با کرونا را برای دانش آموزان در اولویت قرار دهد.

سیدعلی ترابی اضافه کرد: باتوجه به شرایط هشدار کرونایی در این شهرستان، ادامه فعالیت قلیان سراهای سطح شهر به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و با ادامه فعالیت آن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

پلمپ کامل قلیان سراها و ضبط ادوات آن، فعالیت مهد کودک ها با ظرفیت یک سوم با تایید بازرسان مرکز بهداشت، برگزاری مجامع شرکت تعاونی مسکن کارگران کارخانه قند با رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری لیگ داخلی فوتبال شهرستان در محوطه های سرباز و بدون تماشاگر و با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله مصوبه های این جلسه بود.

پیرانشهر در جنوب استان آذربایجان غربی است و به دلیل اینکه یکی از مسیرهای اصلی ترانزیت کالا به وسیله مرز تمرچین بوده و یک شهر گردشگری است نگرانی ها از شیوع کرونا در این شهرستان بالاتر از سایر نقاط است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 616

به "خبرنگاران پیرانشهر همچنان در شرایط هشدار کرونا قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیرانشهر همچنان در شرایط هشدار کرونا قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید