فرایند افزایشی ابتلای بچه ها به امیکرون ، آیا نوزادان هم می گیرند؟

به گزارش درگ فایل، رئیس بیمارستان مفید گفت: سطح ایمنی بچه ها به علت عدم واکسیناسیون پایین است، به همین علت تعداد ابتلا در این گروه سنی بالا می رود.

فرایند افزایشی ابتلای بچه ها به امیکرون ، آیا نوزادان هم می گیرند؟

شمس الله نوری پور رئیس بیمارستان بچه ها مفید در مصاحبه با خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد بچه ها مشکوک به بیماری کرونا 2 برابر شده است و از ابتدای بهمن ماه مراجعه بچه ها مشکوک به کرونا به بیمارستان مفید افزایش پیدا نموده است.

وی بعلاوه افزود: روزانه بین 300 تا 400 کودک مشکوک به امیکرون داریم که تقریبا نسبت به موج قبل این تعداد 2 برابر شده و با افزایش روبرو بوده است.

رئیس بیمارستان بچه ها مفید اعلام کرد: سطح ایمنی بچه ها به علت عدم واکسیناسیون پایین است، به همین علت تعداد ابتلا در این گروه سنی بالا می رود.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

نوری پور در ادامه توضیح داد: نوزادان هم کرونا می گیرند و از نوزاد یک روزه تا جوان 18 ساله مشکوک یا مبتلا به کرونا داریم و البته تا کنون مرگ و میری در بین بچه ها به علت ابتلا به بیماری کرونا گزارش نشده است.

وی بعلاوه یادآور شد: تا دو هفته آینده فرایند درگیری افزایشی خواهد بود و در صورت افزایش بیشتر تعداد مبتلایان به کرونا و سویه نو آن یعنی اُمیکرون، بیمارستان مفید آمادگی های لازم را دارد و می توانیم بخش نو اضافه کنیم.

رئیس بیمارستان بچه ها مفید تاکید نمود: خوشبختانه علی رغم افزایش اندازه ابتلای بچه ها به کرونا تا کنون موردی از مرگ و میر کرونای بچه ها تا به امروز در تهران نیز گزارش نشده است و بالای 75 درصد بخش ها اشغال بچه ها کرونایی است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

نوری پور بعلاوه تاکید نمود: اگر بچه ها در گروه سنی دریافت واکسن قرار دارند، هرچه سریعتر باید اقدام به تزریق واکسن نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1473

به "فرایند افزایشی ابتلای بچه ها به امیکرون ، آیا نوزادان هم می گیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند افزایشی ابتلای بچه ها به امیکرون ، آیا نوزادان هم می گیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید