تنگه بهشت اینجاست!، عکس و فیلم

به گزارش درگ فایل، تنگه بهشت عباس اباد در فاصله هفت کیلومتری جنوب این شهر واقع شده است. این تنگه در مجاورت پارک جنگلی خرماچال و روستای ماشاالله آباد قرار گرفته است. تنگه بهشت را با نام تنگه خرماچال نیز می شناسند.

تنگه بهشت اینجاست!، عکس و فیلم

خبرنگاران: بگویم بهشت برای توصیف این گوشه از طبیعت روح بخش ایران اغراق نیست. تنگه بهشت عباس آباد مجموعه ای از زیبایی ها و شگفتی های طبیعت است که در قلب مازندران دلبری می نماید. درختانی که شاخه هایشان در هم فرو رفته. کوه هایی که از هر سو شما را احاطه نموده اند و شکوه و ابهتی بی خاتمه دارند . هرسو رودخانه ای جاری و چشمه ای در تکاپوی زیستن. ملودی جانبخش پرندگان خوش الحان در میان طراوت جاری و خروش زاینده آبشاران.

تنگه بهشت عباس اباد در فاصله هفت کیلومتری جنوب این شهر واقع شده است. این تنگه در مجاورت پارک جنگلی خرماچال و روستای ماشاالله آباد قرار گرفته است. تنگه بهشت را با نام تنگه خرماچال نیز می شناسند.

تنگه بهشت رودخانه ای است که جنگل و کوه از همه سو احاطه اش نموده و در آغوشش کشیده اند. نسیم بهشتی به نرمی می نوازد و برگ های سبز در هوا می رقصند. شعاع های نور راه خود را از میان قله ها می گشایند و درخششی نقره فام به رودخانه هدیه می دهند. عطر طبیعت به خلوص تمام خود را به دنیا عرضه می نماید و خنکای نسیم خستگی جان درختان کهنسال را به در می نماید. بهشت باید چیزی شبیه این باشد.

مسیر دسترسی

اگر می خواهید از تهران به تنگه بهشت عباس آباد بروید ابتدا خود را به میدان آزادی برسانید و از آنجا به بزرگراه آزادگان بروید و وارد آزادراه تهران -شمال بشوید مسیرتان را در این آزاد راه و جاده چالوس ادامه دهید . بعد از آن وارد جاده ساحلی شوید حال فقط کافی است که در امتداد ساحل به سمت غرب بروید.

اما اگر می خواهید از عباس آباد بروید خودتان را به خیابان شهدا عباس آباد برسانید و از آنجا به سمت جنوب حرکت کنید و وارد جاده عباس آباد - کلاردشت شوید بعد از حدود 15 دقیقه رانندگی به یک دوراهی می رسید که باید آن را به سمت راست بپیچید یعنی به سمت پارک جنگلی خرماچال. تنگه بهشت زیبا فقط 500 متر با پارک جنگلی خرماچال فاصله دارد.

برترین زمان مسافرت به تنگه بهشت

اگر می خواهید به این منطقه زیبا با منظره ها بی بدیلش سفر کنید بهتر است انتخابتان فصل تابستان باشد چرا که آب و هوای این منطقه بسیار خنک است و در تنگه بهشت هم که آب تا زانوی شماست پس بهتر است علاوه بر این که وسایل لازم مثل کفش مناسب، حوله و لباس گرم را همراه با خود می آورید سفرتان هم در فصل تابستان باشد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1402 بروزرسانی: 24 مرداد 1402 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1707

به "تنگه بهشت اینجاست!، عکس و فیلم" امتیاز دهید

1 کاربر به "تنگه بهشت اینجاست!، عکس و فیلم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنگه بهشت اینجاست!، عکس و فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید