خبرنگاران شیوع کرونا در کشتی بیمارستانی نیروی دریایی آمریکا

به گزارش درگ فایل، تهران- خبرنگاران- وزارت دفاع آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که شماری از افراد حاضر در دو کشتی بیمارستانی که برای درمان بیماران به نیویورک و لس آنجلس اعزام شده اند، به کرونا مبتلا شدند.

خبرنگاران شیوع کرونا در کشتی بیمارستانی نیروی دریایی آمریکا

به گزارش خبرگزاری رویترز، ژنرال پُل فردریکس مسؤول پزشکی در ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: موارد ابتلا به کرونا مربوط به کسانی است که در این دو کشتی بیمارستانی پذیرش شدند.

از سوی دیگر جاناتان هافمن سخنگوی پنتاگون گفت: کشتی بیمارستانی کامفورت که در نیویورک پهلو گرفته است بیماران را بدون درنظر دریافت نوع بیماری پذیرش خواهد کرد.

دو کشتی بیمارستانی کامفورت و مرسی متعلق به نیروی دریایی آمریکا وارد بندر نیویورک و لس آنجلس شدند تا به بیمارستان ها این دو شهر کمک کنند.

این دو کشتی بیمارستانی نیروی دریایی آمریکا برای پذیرش بیماران و کاهش فشار به بیمارستان ها در بنادر دو شهر نیویورک و لس آنجلس پهلو دریافتد.

پیش تر نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرده بود: کشتی کامفورت در خدمت بیماران ویروس کرونا نخواهد بود بلکه به تناسب طیف گسترده و متنوعی از مراقبت های پزشکی، از جمله جراحی های عمومی و مراقبت های ویژه برای بزرگسالان را انجام دهد تا بیمارستان های نیویورک بتوانند روی درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا متمرکز شوند.

تعداد مبتلایان به بیماری ناشی از ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا تا کنون 356 هزار و 942 نفر اعلام شده است و 10 هزار و 504 نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

ویروس کرونا برای نخستین بار 12 دسامبر (آذر/دی) گذشته در چین و در شهر ووهان شیوع یافت اما پکن به طور رسمی اواسط ژانویه (دی/بهمن) آن را بیان نمود.

این ویروس بسرعت به کشورهای مختلف در سراسر جهان سرایت و بیشتر کشورها را درگیر کرده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 336

به "خبرنگاران شیوع کرونا در کشتی بیمارستانی نیروی دریایی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شیوع کرونا در کشتی بیمارستانی نیروی دریایی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید