خطیبی: امیدوارم مزد زحماتمان را بگیریم، اخباری نمونه بود

به گزارش درگ فایل، سرمربی تراکتور از عملکرد بازیکنانش برابر الشارجه امارات ابراز رضایت کرد.

خطیبی: امیدوارم مزد زحماتمان را بگیریم، اخباری نمونه بود

به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی سرمریی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پس از فزونی 2 بر صفر برابر الشارجه امارات اظهار کرد: این برد را به طرفداران واقعی تراکتور تبریک می گویم. هم یک بازی خوب و تاکتیکی و جسورانه را از دو تیم شاهد بودیم و هم برنده شدیم .

وی ادامه داد: الشارجه با تمام وجود بازی کرد و توانستیم حریف را شکست دهیم. بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند. به آن ها گفته بودیم باید زودتر به گل برسیم. هدفمان قطع ارتباط خط دفاع با هافبک بود تا آن ها به بازی مستقیم روی بیاورند تا ما راحت تر قطع ارتباط کنیم. فشردگی بازی ها ما را اذیت کرد. کادر فنی و تیم بررسی زحمت زیادی کشید. همچنین به خاطر فشردگی بازی ها، در هر بازی به 3 بازیکن استراحت دادیم تا تیم با تمام قوا در ملاقات اخر بازی کند. ما در دور برگشت 7 امتیاز گرفتیم و این نشان می دهد که عملکرد فوق العاده ای داشتیم.

خطیبی افزود: از میزبانی الشارجه با این شرایط که بازیکنان باید حدود 20 روز فقط در اتاق می ماندند تشکر می کنم. از مالک و شهرداری که دیشب پاداشی را برای ما در نظر گرفت، تشکر می کنم. همچنین از دیگر مسئولان استانی هم تشکر می کنم که پیگیر تیم ما بودند و از شرایط تیم ما جویا شدند. از کوشش بازیکنانم که فداکاری کردند و عملکرد فوق العاده ای در این 20 روز داشتند تشکر می کنم و به افتخار آن ها دست می زنم. آن ها فوق العاده بودند و لیاقت این نتیجه را داشتند.

سرمربی تراکتور افزود: در این مسابقات، تا جایی که توانستیم از بازیکنان به نحوی استفاده کردیم که به آن ها استراحت بخورد. از 4 بازیکن خود که در هر 6 بازی، برای ما به میدان رفتند تشکر می کنم زیرا نمی توانستیم تغییراتی بدهیم و زوج سازی خوبی در خط دفاعی داشتیم. تنها تیمی بودیم که بدون باخت در مرحله گروهی بودیم. امیدوارم فردا اتفاقاتی بیافتد که این بازیکنان پاداش زحماتشان را بگیرند و بتوانیم جشن صعود بگیریم.

او درباره 5 کلین شیت تیمش گفت: تمام بازیکنان ما در این جام بهترین بودند و در خط دفاع نمونه بودیم. به اخباری تبریک می گویم و او عملکرد خوبی داشت. البته خط دفاع ما و دیگر بازیکنان به او یاری کردند. البته اخباری جزو بهترین ها و نمونه بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1046

به "خطیبی: امیدوارم مزد زحماتمان را بگیریم، اخباری نمونه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: امیدوارم مزد زحماتمان را بگیریم، اخباری نمونه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید