موراتا: اکنون می خواهم ببینم مردم چه می گویند

به گزارش درگ فایل، مهاجم تیم ملی اسپانیا پس از یک بازی درخشان مقابل آلمان که با پیروزی 6 بر صفر تیمش تمام شد گفت منتظر واکنش مردم است.

موراتا: اکنون می خواهم ببینم مردم چه می گویند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، تیم ملی فوتبال اسپانیا در لیگ ملت های اروپا 6 بر صفر آلمان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. آلوارو موراتا شروع کننده این جشنواره گل بود. مهاجم یوونتوس پس از بازی گفت: ما باید کار خودمان را انجام دهیم. روز دیگری این کار را کردیم. پنالتی داشتیم و خوب بازی کردیم. اکنون دوست دارم بدانم مردم چه می گویند. چنین بازی را برابر قهرمان اروپا و جهان انجام دادیم. همه به هم کمک کردیم. تیم بازیکنان جوان دارد. باید باور داشت. یک یورو را پیش رو داریم.

مهاجم اسپانیایی که یک سال بود برای تیم ملی گلزنی نکرده بود درباره انتقادها اظهار کرد: همیشه چنین چیزهایی وجود دارد. مشتاق هستم تا به خانه برگردم و ببینم به ما چه می گویند. این عملکرد یک تیم است. این تیم کار خود را انجام داد. این پیامی قوی برای همه جهان است. می خواهیم به این فرایند ادامه دهیم.

موراتا در سرانجام اظهار کرد: این بهترین بازی ما با هدایت لوییس انریکه بود. دوست داریم همیشه این چنین باشد. گلزنی می کنم و گلم را مردود اعلام می کنند. می دانم که آفساید نبود اما نمی توانم اعتراض کنم. من خیلی خوشحالم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 748

به "موراتا: اکنون می خواهم ببینم مردم چه می گویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موراتا: اکنون می خواهم ببینم مردم چه می گویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید