درخشش سردار تقدیم به عکاسان دنیا!

به گزارش درگ فایل، سردار آزمون در چهارمین بازی این فصل چهارمین گل خود را زد تا در صدر جدول گلزنان قرار گیرد.

درخشش سردار تقدیم به عکاسان دنیا!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ستاره ایرانی خط حمله تیم زنیت سن پترزبورگ همچنان در اوج واقع شده است و پس از کسب کفش طلا در فصل گذشته، لیگ سال جاری را هم با درخشش های متوالی شروع نموده است. پس از ثبت 3 گل در سه بازی، او چهارمین گل این فصل را با استارتی چهل متری به ثمر رساند.

آزمون در دقیقه 74 و در حالی که تیمش با چهار گل از حریف پیش بود روی یک توپ ارسالی به میانه میدان اثرگذاشت تا الکساندر اروخین صاحب توپ گردد. در این لحظه سردار استارت خود از وسط زمین را شروع کرد و پاس هم تیمی اش را گرفت و با عبور از مدافع و دروازه بان حریف گلی زیبا را به ثمر رساند تا سرجک سماک سرمربی زنیت از جا بلند گردد و او را تشویق کند.

ستاره خط حمله زنیت پس از گلزنی به سمت یکی از عکاسان قدیمی روسی رفت و پس از ژست خوشحالی در مقابل دوربین او، وی را به آغوش کشید و شادی اش را با این عکاس سپیدمو تقسیم کرد.

این عکاس قدیمی 25 سال است که از بازی های تیم زنیت عکسبرداری می نماید و حالا در روز جهانی عکاس، هدیه اش را از سردار آزمون گرفت.

نرم افزار CRMچیست؟ و چه کمکی به شرکت شما می نماید؟(ویدیو)

نرم افزار CRMچیست؟ و چه کمکی به شرکت شما می نماید؟(ویدیو)در شادی سردار البته مالکوم ستاره سابق بارسلونا هم قرار داشت که زودتر از بازیکنان خود را به مهاجم شماره 7 تیمش رساند و در شادی او شرکت کرد.

سردار در این بازی همچنین یک پاس گل هم داد. روی گل مالکوم برخورد توپ با سردار باعث شد تا توپ به این بازیکن برسد و گل دوم زنیتی ها وارد دروازه گردد.

آزمون حالا با این گل در صدر جدول گلزنان لیگ روسیه واقع شده است و بهترین دوران فوتبال خود را با پیراهن فیروزه ای پوشان سن پترزبورگ سپری می نماید. او که در رادار تیم های مهم اروپایی قرار داشت، همچنان ترجیح داده که در بهترین تیم پریمیرلیگای روسیه بماند و برای کسب دبل کفش طلا کوشش کند؛ کاری که تا به امروز هیچ فوتبالیستی از آسیا پیروز به انجامش نشده است.

پیج رسمی لیگ روسیه هم عکس سردار را منتشر کرد و با تصویر او پیروزی دلچسب زنیت و صدرنشینی این تیم را تبریک گفت. پیج رسمی زنیت هم تصویر خوشحالی آزمون را به عنوان مهم ترین عکس بازی در ویترین خود قرار داده تا اهمیت ستاره ایرانی معین گردد.

سردار اولین گل این فصل را در برابر رستوف تیم سابقش به ثمر رساند و در برابر زسکا مسکو نیز دبل کرد و این بار هم با زدن گلی دیگر مقابل تامبو به صدر جدول گلزنان رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 615

به "درخشش سردار تقدیم به عکاسان دنیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش سردار تقدیم به عکاسان دنیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید