دختر این خواننده بازیگر معروف را غافلگیر کرد

به گزارش درگ فایل، خبرنگاران : تام هنکس بازیگر معروف سینمای دنیا از اظهارات دختر الویس پریسلی غافلگیر شد.

دختر این خواننده بازیگر معروف را غافلگیر کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، تام هنکس دیروز در برنامه پر بیننده تلویزیونی استفن کولبرت گفت که پیش از آغاز فیلمبرداری پروژه الویس پریسلی برای درک بهتر شخصیت تام پارکر مدیر برنامه الویس که قرار بود نقشش را بازی کنم، به همراه همسرم با پریسیلا پریسلی دختر الویس قرار شام گذاشتیم تا بیشتر در خصوص مدیر برنامه پدرش بدانم تا اینکه با اظهارات او شوکه و غافلگیر شدم.

این بازیگر نقش سرهنگ تام پارکر را در فیلم باز لورمان بازی می نماید.

تام هنکس در فیلم باز لورمان در نقش تام پارکر مدیر برنامه الویس پریسلی ایفای نقش می نماید و برای دریافت ایده بهتر از شخصیت مشهور و محبوب با پریسیلا پریسلی شام خورد و در خصوص ابعاد شخصیت او صحبت کرد.

تام هنکس چهارشنبه در برنامه The Late Show با استفن کولبرت در خصوص فیلم جدید لورمان که به زندگی حرفه ای الویس پریسلی با بازی آستن باتلر می پردازد، تبادل نظر کرد. او در این فیلم نقش مدیر برنامه نابغه در عین حال شرور الویس را بازی می نماید.

هنکس به کولبرت گفت که فیلمبرداری این پروژه که در ماه مارس به خاطر ابتلا به بیماری کووید 19 تعطیل شده بود، پس از بهبودی کامل، از سر گرفته شد و حالا فیلمبرداری به سرانجام رسیده است.

هنکس در خصوص پارکر، تنها مدیر الویس ، گفت: او هم نابغه بود و هم یک شرور. او علی رغم اینکه آدمی بسیار دقیق و منظم بود وقتی در کنارش بودید باید مراقب کیف پولتان می بودید که آن را نزند. تام پارکر در 21 ژانو.یه سال 1997 در سن 87 سالگی درگذشت.

هنکس و همسرش ریتا ویلسون بازیگر به امید کسب فهمی عمیق تر از شخصیتی که بازی می کرد، با دوستشان پریسیلا پریسلی شام خوردند. تام هنکس گفت که از واکنش پریسیلا خیلی جا خورده است.

هنکس در خصوص این جا خوردن گفت: من انتظار داشتم که داستانهایی درباره بی اعتمادی پریسیلا به سرهنگ تام پارکر را در طول این سالها بشنوم و اینکه او آدم شرور و بدی بوده است اما پریسیلا برعکس گفت، نه! او یک مرد فوق العاده خوب و مهربان بود و کاش امروز زنده بود. او واقعاً خیلی از ما مراقبت می کرد و شرور بودنش به ما دخلی نداشت.

کمپانی برادران وارنر سازنده فیلم زندگینامه الویس پریسلی، خواننده و موسیقی دان افسانه ای 50 و 60 میلادی است که باز لورمان، کارگردان فیلم هایی چون گتسبی عظیم، مولن روژ کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه بر عهده کریگ پیرس، نویسنده فیلم گتسبی عظیم است.

پارکر زمانی که پریسلی هنوز خواننده سرشناسی نشده بود، او را کشف کرد. وی نقش مهمی در شهرت یافتن پریسلی داشت و به این خواننده یاری بسیاری کرد که از جمله آن می توان به بستن قرارداد فروش آلبوم با کمپانی RCA اشاره نمود که رقم این قرارداد در آن موقع بی سابقه و یک رکورد بوده است. همچنین پارکر نقش مهمی در پیروزیت پریسلی در دوران بازیگری او نیز داشته است.

اِلویس آرون پریسلی متولد 8 ژانویه 1935 و درگذشته به تاریخ 16 آگوست 1977 خواننده و هنرپیشهٔ آمریکایی بود. او به عنوان یکی از چهره های شاخص هنری سده بیستم شناخته می گردد. به طور معمول از پریسلی با لقب سلطان راک اند رول یا به اختصار سلطان یاد می گردد.

پریسلی از سال 1956 به بعد با اجرای 45 ترانه با فروش بیش از یک میلیون نسخه و با بازی در 33 فیلم سینمایی، به پیروزیت مالی رکورد شکنی رسید. مرگ پرسلی در سن 42 سالگی به محبوبیت و فروش پیروز آثارش انتها نداد. فروش بین 600 میلیون تا یک میلیارد نسخه از آثار، نام او را در کنار گروه بیتلز و مایکل جکسون قرار می دهد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 812

به "دختر این خواننده بازیگر معروف را غافلگیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر این خواننده بازیگر معروف را غافلگیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید