در فرودگاه چه غذایی میل کنیم؟ (قسمت اول)

به گزارش درگ فایل، سالم ترین غذاهای فرودگاهی و غذاهای فرودگاهی که باید از آن ها اجتناب کرد

با خبرنگاران همراه باشید تا در این مطلب لیستی از غذاهای مناسب و نامناسب در فرودگاه را از زبان یک توریست حرفه ای معرفی کنیم.

در فرودگاه چه غذایی میل کنیم؟ (قسمت اول)

لقمه های دارچینی

این غذا یک گزینه تمام عیار از غذا های مرسوم در فرودگاه ها به حساب می آید و البته بوی آن برای مسافرانی که چند ساعت را بدون خوردن چیزی در فرودگاه سپری نموده اند، بسیار وسوسه برانگیز است. درصورتی که از مصرف کالری های فراوان ترس دارید، بهتر است به سراغ این غذا نروید زیرا بر اساس اعلام وب سایت این رستوران، این وعده غذایی در خود 880 کالری و 36 گرم چربی دارد.

پیتزای ماهیتابه ای با خمیر شکم پر

هنگامی که هوس پیتزا به سر کسی می زند، انتخاب یک پیتزا با خمیر شکم پر را می توان یکی از بدترین گزینه ها دانست؛ زیرا موجب می گردد که اندازه سوسیس و بیکن موجود در پیتزای شما کمتر گردد. یک برش از پیتزای ماهیتابه ای با خمیر شکم پر، 310 کالری، 13 گرم چربی و 740 میلی گرم سدیم دارد. برای مقایسه این گزینه با پیتزاهایی که خمیر شکم پر ندارند (خمیرهای آن ها با پنیر پر نشده است) باید گفت که هر برش گزینه دوم تنها 240 کالری دارد.

ساندویچ های لقمه ای ماهی تن جنوب غربی

معمولا من ساندویچ های ماهی تن را در رده غذاهای سبک قرار می دهم ولی در این میان استثناهایی نیز وجود دارند؛ برای نمونه ساندویچ های لقمه ای ماهی تن جنوب غربی در رستوران Au Bon Pain با سس مایونز، پنیر پیتزا و سس تند پرشده اند که حجم بالایی از کالری را به آن می افزایند. اگر می خواهید که یک غذا با 710 کالری، 1170 میلی گرم سدیم و 40 گرم چربی مصرف کنید، این ساندویچ گزینه ای عالی برای شما خواهد بود. اگر هم این حجم برای شما غیر قابل قبول است ولی برای خوردن این ساندویچ وسوسه شده اید می توانید گزینه نصفه آن را سفارش بدهید.

ساندویچ های یک چهارم پوندی دوبل (Double Quarter Pounder) با پنیر در مک دونالد

در منوی مک دونالد، تعدادی غذا وجود دارند که ازنظر ارزش غذایی، یک بمب تمام عیار به حساب می آیند (تقریبا هر گزینه ای که پسوند هایی مانند دوبل، دولوکس و یا ترد را یدک می کشد) و این غذا یکی از بدترین گزینه های موجود در این زمینه است. این همبرگر دارای 750 کالری، 1280 میلی گرم سدیم، 43 گرم چربی (به علاوه 96 درصد از اندازه چربی مجاز برای یک روز) است. برای مصرف همین اندازه کالری می توانید تقریبا دو و نیم وعده از سالاد ویژه بیکن با مرغ کبابی را بخورید و البته در آن شرایط، باز هم چربی کمتری مصرف نموده اید.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1504

به "در فرودگاه چه غذایی میل کنیم؟ (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در فرودگاه چه غذایی میل کنیم؟ (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید