رامین طباطبایی: به جز مهرام و شیمیدر سایر تیم ها بدهی دارند

به گزارش درگ فایل، رامین طباطبایی در گفتگو با خبرنگاران در مورد فصل پیش روی رقابت های باشگاهی بسکتبال در سطح لیگ برتر و اینکه آیا مجوز لازم برای شروع فعالیت ها و برگزاری این رقابت ها را گرفته اید؟، گفت: در نشست هفته گذشته ستاد مبارزه با کرونا حضور داشتم. درخواست خود را در همان نشست مطرح و موافقت شفاهی برای شروع فعالیت ها و برگزاری لیگ را گرفته ایم البته به شرط برگزاری بازی های به صورت متمرکز و بدون تماشاگر.

رامین طباطبایی: به جز مهرام و شیمیدر سایر تیم ها بدهی دارند

وی ادامه داد: برنامه فدراسیون بسکتبال برای نیم فصل نخست لیگ برتر هم برگزاری مسابقات بدون تماشاگر و به صورت متمرکز در تهران است. البته این برگزاری متمرکز دیدارها برای این مرحله است. برای مرحله برگشت بازی ها و دیدارهای پلی آف به وقت خودش و بر اساس شرایط موجود تصمیم گیری می شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه با استناد به موافقت شفاهی کسب شده از ستاد مبارزه با کرونا لیگ برتر طبق قرار قبلی از نیمه آبان ماه آغاز می شود، بیان کرد: البته هنوز در مورد گروه بندی تیم ها و در کل جدول مسابقات به جمع بندی نرسیده ایم. این موضوع زمانی نهایی می شود که تعداد تیم های شرکت کننده به صورت دقیق تعیین باشند. با احتساب شهرداری گرگان در مجموع 17 تیم برای لیگ برتر اعلام آمادگی کرده اند اما پذیرش قطعی این تعداد تیم منوط به اعمال شرایط لازم از سوی آنهاست.

طباطبایی با یادآوری اینکه تسویه حساب کامل، پرداخت به موقع ورودیه و در اختیار داشتن سالنی استاندارد برای میزبانی بازی ها و اعمال پروتکل های بهداشتی در آن از شروط اصلی ورود به جدول مسابقات لیگ برتر است، بیان کرد: بدهی تیم ها بابت ورودیه سال قبل یا از محل قرارداد همکاری با مربیان و بازیکنان است. به جز مهرام تهران و شیمیدر قم که مراحل تسویه حساب خود را به طور کامل طی کرده اند، دیگر تیم های متقاضی حضور در لیگ برتر بدهی دارند. این بدهی ها باید در موعد مقرر تسویه شود.

وی تاکید کرد که 31 شهریورماه (دوشنبه هفته آینده) آخرین مهلت برای پرداخت بدهی ها است.

به گفته رئیس فدراسیون بسکتبال، ورودیه لیگ برتر برای سال جاری هم 110 میلیون تومان تعیین شده است. متقاضیان شرکت در این فصل مسابقات باید تا 8 مهرماه این مبلغ را به حساب فدراسیون واریز کنند.

طباطبایی با تاکید بر توجه تیم ها به شروط موردنظر برای ورود به لیگ 99 شرح داد: هر تیمی یکی از این شروط را نداشته باشد از پذیرشش در لیگ برتر ممانعت خواهیم کرد. عمل به تعهدات در بازه های زمانی تعیین شده هم مهم و ملاک تصمیم گیری است. تیم هایی که در این زمینه کوتاهی داشته باشند، کنار گذاشته می شوند و تیم دیگری جایگزین شان می شوند یا اینکه در کل تعداد شرکت کنندگان در لیگ برتر کم می شوند.

وی تاکید کرد که در جلسه قرعه کشی رقابت های لیگ برتر بسکتبال در سال جاری، فقط تیم هایی که بدهی ندارند، ورودیه خود را به صورت کامل پرداخت کرده اند و از سالن استاندارد هم برخوردار هستند، شرکت داده می شوند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خاتمه با تاکید بر اینکه آئین نامه جذب بازیکن برای لیگ 99 هیچ تغییری نداشته گفت که همچون سنوات گذشته تیم ها مجاز به جذب حداکثر دو بازیکن خارجی هستند. بازیکن ایرانی که با تیم خارجی قرارداد داشته باشند و بخواهند در میانه فصل به ترکیبی تیمی اضافه شود هم منعی ندارد فقط اینکه این نقل و انتقال به عنوان بازیکن خارجی انجام می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 637

به "رامین طباطبایی: به جز مهرام و شیمیدر سایر تیم ها بدهی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامین طباطبایی: به جز مهرام و شیمیدر سایر تیم ها بدهی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید