رتبه علمی داوطلبان کنکور ارشد 1400 امروز منتشر می گردد

به گزارش درگ فایل، کارنامه حاوی رتبه علمی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی امروز سه شنبه 4 آبان منتشر می گردد.

رتبه علمی داوطلبان کنکور ارشد 1400 امروز منتشر می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روز 27 مهر به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر شد.

کارنامه نتایج نهایی آزمون حاوی رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته های انتخابی و در سهمیه مربوطه، امروز سه شنبه 4 آبان روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

با اعلام نتایج نهایی، معین شد که مجموعا 130 هزار و 827 نفر در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وزارت علوم پذیرفته شدند که 61 هزار و 944 نفر زن و 68 هزار و 883 نفر آن ها مرد بودند.

سازمان سنجش اموزش کشور اعلام کرده است که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در آنالیز و ثبت درخواستها، متقاضیان درصورت داشتن هرگونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه آزمون می توانند حداکثر تا تاریخ 11 آبان به سامانه پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://request.sanjesh.org مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

پس از انتشار کارنامه نتایج نهایی آزمون، داوطلبانی که در انتخاب رشته های خود مدعی اشتباه بوده و متقاضی هستند به اولویت انتخابی بعدی که در آن نمره لازم را کسب کرده اند، معرفی شوند؛ ضروری است اطلاعیه اشتباه در انتخاب رشته منتشر شده در روز سه شنبه 27 مهر در درگاه سازمان سنجش را مطالعه کرده و درخواست های خود را منحصراً به وسیله آدرس https://request.sanjesh.org و حداکثر تا تاریخ11 آبان به سازمان سنجش ارسال کنند.

نتیجه آنالیز تا تاریخ 30 آبان بصورت پیامک به متقاضیان ارسال می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1296

به "رتبه علمی داوطلبان کنکور ارشد 1400 امروز منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه علمی داوطلبان کنکور ارشد 1400 امروز منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید