رستوران مشاهیر یکی از رستوران های لوکس اصفهان به شمار می رود

به گزارش درگ فایل، سیری در ایران/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، رستوران مشاهیر یکی از رستوران های لوکس اصفهان به شمار می رود.

رستوران مشاهیر یکی از رستوران های لوکس اصفهان به شمار می رود

کافه رستوران مشاهیر که علاوه بر فضایی بسیار مجذوب کننده و مجلل، کارکنانی مجرب و کارآموزده با برخوردی مناسب دارد، غذاهای بسیار باکیفیتی هم داشته و گردشگران با اطمینان خاطر می توانند به این رستوران بروند. کافه رستوران مشاهیر در هتل مشاهیر اصفهان واقع شده و دارای فضاهای جداگانه ای برای صرف غذا می باشد. به این صورت که قسمتی به عنوان رستوران سنتی در نظر گرفته شد و قسمتی دیگر برای کافه. همچنین، این مجموعه از فضای باز برای صرف غذا و گذران اوقات مشتریان برخوردار است.

رستوران مشاهیر اصفهان به شکل یک سالن مجلل به سبک سلطنتی است که علاوه بر جمع خانوادگی و گذراندن اوقات خانوادگی در کنار هم، برای برگزاری مراسم های رسمی نیز بسیار مناسب می باشد، زیرا علاوه بر مجلل بودن و داشتن فضایی رسمی، از نظر ظرفیت نیز جوابگوی تعداد مهمان های زیادی است. بنابراین درصورتیکه قصد برگزاری مجلسی رسمی دارید، می توانید روی فضای رستوران سنتی مشاهیر حساب کنید.

فضای این رستوران بگونه ای ست که با میز و جایگاه های سلطنتی مزین شده است. کف رستوران نیز همخوانی خوبی با رنگ و دکوراسیون فضا دارد که با استفاده از موکت هایی به رنگ کرم و قهوه ای طراحی شد. همچنین سقف بلند و نورپردازی شده در این رستوران فضا را مجلل تر می کند. برای اینکه فضای این قسمت از مجموعه رستورانی مشاهیر به سبک سنتی و سلطنتی نزدیکتر باشد، از آینه کاری و لوسترهای طلایی و بزرگ در آن استفاده شده است. میزهای این رستوران کفاف تعداد زیادی از افراد را می دهد. بنابراین می توانید برای گذران اوقات فراغت خانوادگی خاطره انگیز همگی دور یک میز جمع شوید.

از دیگر ویژگی های این رستوران، سبک دیزاین میزها نیز می باشد. بر روی هر کدام از میزها در رستوران مشاهیر اصفهان بشقاب هایی مجلل به همراه پیش دستی و لیوان های ست وجود دارد. همچنین لیوان های موجود روی میز ها با دستمال هایی قرمز رنگ دیزاین شده اند که تضاد جالبی با رنگ طلایی و کرم این مجموعه ایجاد کرده اند.

ورودی رستوران مشاهیر به صورتی است که شما برای ورود به این قسمت باید از راهرویی که با فرش قرمز و میزهای بلند و گلدان های زیبا مزین شده عبور کنید تا به رستوران برسید. در دیوارهای این راهرو و دیوارهای خود رستوران تابلوهایی سنتی آویزان شده که فضا را زیباتر کرده اند. این رستوران دارای قسمت وی آی پی و ویژه برای مشتریان محترم نیز هست.

فضای باز این رستوران دارای یک چشم انداز بسیار عالی از آتشکده ای با قدمت 3400 ساله و باغات ناژوان اصفهان است. همچنین اینکه در فضای باز این رستوران خانه ای کاهگلی به سبک روستایی نیز مشاهده خواهید کرد که بر زیبایی این رستوران افزوده است. منوی غذای رستوران مشاهیر با تنوع بی نظیر و غذاهایی بسیار لذیذ و مجذوب کنندهی، خدمت مشتریان ارائه می شود. شما هر نوع غذای ایرانی و سنتی که دوست داشته باشید را در منوی این رستوران مشاهده خواهید کرد. کیفیت غذاهای این مجموعه رستوران بسیار بالاست.

منبع: همگردی
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1486

به "رستوران مشاهیر یکی از رستوران های لوکس اصفهان به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران مشاهیر یکی از رستوران های لوکس اصفهان به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید