رقابت در ذوب آهن برای انتخاب جانشین رادولوویچ، فعلاً مرزبان گزینه است

به گزارش درگ فایل، تکلیف عدم بازگشت سرمربی مونته نگرویی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست هیئت مدیره این باشگاه مشخص خواهد شد.

رقابت در ذوب آهن برای انتخاب جانشین رادولوویچ، فعلاً مرزبان گزینه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, تیم فوتبال ذوب آهن بعد از عدم بازگشت میودراگ رادولوویچ به ایران در فاصله یک هفته ای تا ازسرگیری مسابقات لیگ برتر دچار بحران سرمربی شده است. این موضوع زمانی نگران کننده تر می گردد که سرمربی مونته نگرویی ذوب آهن اعلام نموده قصد بازگشت به ایران ندارد. علاوه بر این مسئولان ذوب آهن تا به امروز عدم بازگشت رادو را به نبودن پرواز خارجی و مشکل مشابه اسکوچیچ ربط می دادند، اما الان با بازگشت سرمربی تیم ملی به ایران به نوعی عدم بازگشت رادولوویچ نیز قطعی به نظر می رسد.

ذوب آهن فعلاً تحت نظر دستیاران ایرانی رادو تمرین می نماید و هنوز هیچ تصمیمی برای نیمکت این تیم گرفته نشده است. البته قرار است هیئت مدیره باشگاه در جلسه ای که قرار است امروز برگزار گردد تکلیف رادولوویچ را به طور کلی معین کند.

در صورتی که جدایی رادولوویچ همان طور که انتظار می رود قطعی گردد, باشگاه تمرکز خود را روی انتخاب جایگزین او می گذارد. البته از همین الان نیز شنیده می گردد تحرکات و رقابتی از سوی بعضی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل برای انتخاب سرمربی شروع شده است, هر چند که پیش از این و بعد از جدایی علیرضا منصوریان از ذوب آهن هم این اتفاق در انتخاب سرمربی رخ داد که با واکنش هایی همراه شد.

علیرضا مرزبان در حال حاضر از افرادی است که گفته می گردد با او برای قبول راهنمایی گاندو ها صحبت شده است. دیگر گزینه سرمربیگری این تیم نیز حسن استکی به شمار می آید که هم اکنون به عنوان مربی در ذوب آهن مشغول به کار است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 506

به "رقابت در ذوب آهن برای انتخاب جانشین رادولوویچ، فعلاً مرزبان گزینه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت در ذوب آهن برای انتخاب جانشین رادولوویچ، فعلاً مرزبان گزینه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید