روزها و لحظات حساسی پیش روی دموکراسی است

به گزارش درگ فایل، به گزارش خبرنگاران، نیکلا استرجن وزیر اول اسکاتلند با انتشار پیامی در توئیتر در واکنش به ادعای دونالد ترامپ در مورد پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا نوشت: ساعتها و روزهای حساسی پیش روی یکپارچگی و دموکراسی ایالات متحده است. بیایید امیدوار باشیم که صدای جمهوریخواهانی را که اهمیت آن را درک می نمایند بشنویم.

روزها و لحظات حساسی پیش روی دموکراسی است

با وجود اینکه هنوز کار شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به خاتمه نرسیده، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده با ادعای اینکه در این رقابت ها به پیروزی رسیده ضمن تشکر از مردمی که رای خود را به سبد او انداخته بودند؛ مدعی شد: متأسفانه برخی ها سعی می نمایند حق ما را سلب نمایند.

ترامپ ادامه داد: در ایالاتی که انتظار نداشتیم مثل فلوریدا نه تنها بردیم بلکه با اختلاف زیاد پیروز شدیم. در ایالات بزرگی چون اوهایو و تگزاس هم برنده شدیم. ما در تگزاس 700 هزار رأی بیشتر آوردیم. ما جورجیا را هم بردیم. از همه مهم تر ما در حال پیروزی در پنسیلوانیا با تعداد فوق العاده ای از آراء هستیم.

این اظهارات ترامپ در حالی ایراد شد که شمارش آراء در ایالات کلیدی جورجیا و پنسیلوانیا هنوز تمام نشده حال آنکه، در مرحله شمارش آرای حضوری، ترامپ پیشتاز است. اما مسئله مهم آن است که آرای پستی این دو ایالت دیرتر شمرده خواهد شد و محتمل است وزنه انتخابات به نفع رقیب دموکرات تغییر کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 724

به "روزها و لحظات حساسی پیش روی دموکراسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزها و لحظات حساسی پیش روی دموکراسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید