روز بدون فوتی کرونا در اردبیل، 32 بیمار نو بستری شدند

به گزارش درگ فایل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته خوشبختانه هیچ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل فوت نکرده است.

روز بدون فوتی کرونا در اردبیل، 32 بیمار نو بستری شدند

به گزارش خبرنگار از شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: طی شبانه روز گذشته 32 بیمار نو مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که شرایط کرونایی همچنان شکننده و ناپایدار است.

او با بیان اینکه در طی شبانه روز گذشته هیچ فوتی ناشی از کرونا در اردبیل وجود نداشت، اضافه نمود: از 32 بیمار بستری شده نو، 25 نفر در اردبیل، 4 نفر در پارس آباد، 2 نفر در مشگین شهر و 1 نفر در گرمی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: بعلاوه 28 بیمار مبتلا به کرونا هم با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب زاده توضیح داد: در حال حاضر تعداد کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل 176 نفر است که از این تعداد 40 بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

او بیان نمود: براساس آخرین شرایط اعلام شده به وسیله وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان اردبیل در شرایط نارنجی و شهرستان های مشگین شهر، پارس آباد، خلخال، گرمی، بیله سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در شرایط زرد قرار دارند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1192

به "روز بدون فوتی کرونا در اردبیل، 32 بیمار نو بستری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز بدون فوتی کرونا در اردبیل، 32 بیمار نو بستری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید