فرایند ترخیص کالا از بنادر سرعت گرفته است

به گزارش درگ فایل، تهران (پانا) - مدیرکل حمل و نقل کالای سازمان راهداری گفت با سرعت گرفتن فرایند ترخیص کالا های اساسی به طور میانگین روزانه 4 هزار دستگاه کامیون از بنادر ترخیص می گردد.

فرایند ترخیص کالا از بنادر سرعت گرفته است

به گزارش خبرنگاران، غلامحسین دغاغله مدیرکل حمل و نقل کالای سازمان راهداری در شبکه خبر توضیح داد: تا انتها روز گذشته بیش از 12 میلیون تن کالای اساسی از بنادر کشور به سمت مراکز توزیع حمل شده است.

او اضافه کرد: با افزایش ترخیص کالا های اساسی از بنادر کشور به طور میانگین روزانه 4 هزار دستگاه کامیون از بنادر ترخیص می گردد.

مدیرکل حمل و نقل کالای سازمان راهداری تاکید نمود: بخش حمل و نقل در حلقه آخر ترخیص کالا وجود است و اگر فرایندهای قبلی سرعت بگیرد شاهد شتاب گرفتن تخیص کالاها خواهیم بود.

در ادامه مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک بیان نمود: عدم اجرای مصوبه 90 درصدی و تغییر دولت موجب دپو شدن یک میلیون تن کالای اساسی بر روی کشتی ها در بنادر کشور بود.

او با بیان اینکه ترخیص 6 قلم کالای اساسی در اولویت قرار داد گفت: در کل بنادر و گمرکات کشور حدود 6 میلیون تن کالای اساسی دپو شده است .

معاون فنی گمرک توضیح داد: پیش از این 7.5 میلیون تن کالا بوده و اکنون با سرعت گرفتن ترخیص کالا 1.5 میلیون تن از دپوی کالاها کاسته شده است.

ارونقی ادامه داد: در حال حاضر روزانه 100 هزار تن کالای اساسی از بنادر کشور ترخیص و حمل می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1225

به "فرایند ترخیص کالا از بنادر سرعت گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند ترخیص کالا از بنادر سرعت گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید