سیدعباسی: باخت به صنعت نفت آزار دهنده است، تفاوت ما با حریف فقط همان ضربه منجر به گل بود

به گزارش درگ فایل، سرمربی تیم فوتبال پدیده پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان گفت: از نحوه بازی تیم مان خیلی راضی هستم، اما نتیجه آزار دهنده است.

سیدعباسی: باخت به صنعت نفت آزار دهنده است، تفاوت ما با حریف فقط همان ضربه منجر به گل بود

به گزارش خبرنگاران از آبادان، سیدداود سیدعباسی در نشست خبری پس از ملاقات با صنعت نفت آبادان که با شکست یک بر صفر تیمش به سرانجام رسید، با تبریک این نتیجه به تیم صنعت نفت گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. از نحوه بازی تیمم راضی بودم. بچه های ما امروز کوشش بسیار زیادی انجام دادند و با عملکردی که بازیکنان جوان تیم داشتند، به آینده امیدوار شدیم. با وجود احترام زیادی که برای صنعت نفت آبادان قائل هستم، باید بگویم بدون آنکه فرصتی به حریف بدهیم، امروز باختیم. ما در دقیقه ای گل خوردیم که عملاً هیچ واکنشی نمی توانستیم به آن نشان بدهیم. در صحنه ای که گل خوردیم، بازیکنان تمرکز خود را از دست دادند و یک گل استثنایی دریافت کردیم.

وی در ادامه اضافه نمود: فکر می کنم تفاوت نتیجه در همان یک ضربه بازیکن حریف بود. البته در ضدحملات موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. در نیمه دوم نیز در یکی دو صحنه خطرناک ظاهر شدیم، اما بخت با ما یار نبود. با این وجود، این شکست هیچ چیزی از قابلیت های تیم ما کم نمی کند. فقط ناراحت بازیکنان هستم که ناراحت هستند، وگرنه از نحوه بازی تیم خیلی راضی ام.

سرمربی تیم پدیده درباره عملکرد داوری مسابقه مطرح کرد: درست نیست که خیلی راجع به داوری صحبت کنم و دوستان هم می گویند که این کار در حیطه وظایف من نیست، اما نتایج در چنین بازی های نزدیکی را جزئیات رقم می زنند. داور در دقیقه 93 می توانست برای ما روی خط محوطه جریمه حریف برای ما خطا بگیرد، یا صحنه ای که در نیمه اول رقم خورد و مشکوک به پنالتی بود. بعلاوه یک صحنه داوری هم تیم نفت آبادان داشت. به هر حال حتماً به داوری هم به وسیله کارشناسان رسیدگی می گردد.

سیدعباسی در سرانجام گفت: من از نحوه بازی تیم مان خیلی راضی هستم، اما نتیجه آزار دهنده است. ناراحتی ام نیز برای بچه های تیم است که با آن همه کوشش و همت بازی را واگذار نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1362

به "سیدعباسی: باخت به صنعت نفت آزار دهنده است، تفاوت ما با حریف فقط همان ضربه منجر به گل بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعباسی: باخت به صنعت نفت آزار دهنده است، تفاوت ما با حریف فقط همان ضربه منجر به گل بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید