تور فرانسه: فرانسه؛ ارائه خدمات رایگان جلوگیری از بارداری به زنان زیر 25 سال

به گزارش درگ فایل، وزیر بهداشت فرانسه می گوید بسیاری از زنان بالاتر از 20 سال، به علت هزینه، از روش های جلوگیری از بارداری صرف نظر نموده اند.

تور فرانسه: فرانسه؛ ارائه خدمات رایگان جلوگیری از بارداری به زنان زیر 25 سال

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

دولت فرانسه از سال آینده هزینه پیشگیری از بارداری زنان جوان را پرداخت خواهد نمود. این اقدام پس از کاهش استفاده از وسایل جلوگیری از بارداری به علت هزینه های آن صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، دولت فرانسه خاطرنشان کرد که حدود 21 میلیون یورو یا 25 میلیون دلار را به جلوگیری از بارداری و مشاوره در باره شیوه استفاده از آنها اختصاص خواهد داد.

یک مقام رسمی وزارت بهداشت فرانسه روز پنجشنبه گفت که این کشور از سال آینده آغاز به ارائه رایگانِ داروهای ضد بارداری می نماید تا به زنان جوان در تامین هزینه های جلوگیری از بارداری یاری کند.

اولیور وران وزیر بهداشت به شبکه عمومی فرانس 2 گفت: این موضوع که زنان جوان نمی توانند از خود محافظت نمایند و به علت گرانی و برخلاف تمایلشان قدرت جلوگیری از بارداری را ندارند، غیر قابل تحمل است.

دولت فرانسه خاطرنشان کرد که حدود 21 میلیون یورو یا 25 میلیون دلار را به جلوگیری از بارداری و مشاوره در باره شیوه استفاده از آنها اختصاص خواهد داد/ عکس: خبرگزاری فرانسه

او اضافه کرد: دولت متوجه کاهش مصرف داروهای ضد بارداری در میان تعداد خاصی از زنان جوان شده است.

وران وزیر بهداشت فرانسه اضافه کرد که 25 سالگی به اسم سن آستانه انتخاب شده زیرا زندگی [زنان] در این سنین با استقلال بیشتر در حوزه مالی، اجتماعی و کسب عایدی همزمان است.

بسیاری از برنامه های سلامت خانوار در فرانسه پوشش هزینه های افراد بالای 20 سال را متوقف می نمایند.

وزیر بهداشت فرانسه می گوید بسیاری از زنان بالاتر از 20 سال، به علت هزینه، از روش های جلوگیری از بارداری صرف نظر نموده اند.

به گفته وزارت بهداشت همه انواع و راه کارهای پیشگیری از بارداری در طرح نو وزارت بهداشت قرار خواهد گرفت.

این اقدام دولت فرانسه در راستای توسعه طرح سال 2012 این کشور است که برای پیشگیری از بارداری به دختران بین 15 تا 18 سال دارو و وسایل رایگان جلوگیری از بارداری ارائه می دهد و هزینه سقط آنها را می پردازد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1210

به "تور فرانسه: فرانسه؛ ارائه خدمات رایگان جلوگیری از بارداری به زنان زیر 25 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: فرانسه؛ ارائه خدمات رایگان جلوگیری از بارداری به زنان زیر 25 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید