فلاح و عبادی به مرحله نیمه نهایی رسیدند

به گزارش درگ فایل، به گزارش خبرنگاران، نتایج مسابقات صبح نمایندگان کشورمان در روز دوم رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف به شرح زیر است:

فلاح و عبادی به مرحله نیمه نهایی رسیدند

کشتی آزاد:

در وزن 74 کیلوگرم جمال عبادی در دور نخست با نتیجه 5 بر یک موسابکوف از قزاقستان را شکست داد و در دور بعد نیز با نتیجه 8 بر یک از کامکرلیدزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف گئورگیف از بلغارستان می رود.

کشتی فرنگی:

در وزن 87 کیلوگرم مهدی فلاح پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه 5 بر یک آوندانو از ونزوئلا را مغلوب کرد. وی در دور سوم نیز حریفش را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وزن کشی اوزان باقی مانده این رقابت ها برگزار گشت که نتایج آن به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن 97 کیلوگرم که 9 کشتی گیر حضور دارند، مجتبی گلیج در دیدار نخست به مصاف خوتچویا از گرجستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد مقابل انگستروم از سوئد قرار می گیرد.

در وزن 125 کیلوگرم که به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، امین طاهری در گروه دوم با اسلام آدیزوف از بلغارستان و آلکسی ژورژولیانی از گرجستان کشتی می گیرد. در این وزن 6 نفر حضور دارند.

کشتی فرنگی:

در وزن 60 کیلوگرم پویا ناصرپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف سیراشکی از بلغارستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان یارا و ایلبارس از ترکیه روبرو می شود.

امشب نیز علی ارسلان در وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی و حمیدرضا زرین پیکر در وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد برای کسب مدال طلا به میدان می فرایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 998

به "فلاح و عبادی به مرحله نیمه نهایی رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلاح و عبادی به مرحله نیمه نهایی رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید