لالیگا، فرار بارسلونا از شکست در دربی کاتالونیا در دقیقه 6

به گزارش درگ فایل، نبرد بارسلونا با رقیب همشهری اش در دربی کاتالونیا با تقسیم امتیازات میان دو تیم انتها یافت.

لالیگا، فرار بارسلونا از شکست در دربی کاتالونیا در دقیقه 6

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی شب سوم از هفته بیست و چهارم لالیگا، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا در دربی کاتالونیا میهمان همشهری خود اسپانیول بود که این بازی با تساوی 2-2 سرانجام یافت.

در این نبرد مجذوب کننده، بارسلونا خیلی زود و در دقیقه دوم مسابقه به وسیله پدری با پاسی از جوردی آلبا به گل رسید. بارسا تا دقیقه 40 توانست از رجحان اش محافظت کند، اما داردر گل تساوی اسپانیول را در فاصله پنج دقیقه به انتها نیمه نخست به ثمر رساند. بارسلونا در دقیقه 56 به وسیله گاوی گلی دیگر به ثمر رساند، اما VAR این گل را مردود گفت.

اسپانیول در ادامه یک بار دیگر رقیب همشهری نامدار خود را غافلگیر کرد و این بار رائول دتوماس بود که در دقیقه 64 دروازه بارسلونا را باز کرد. این گل اسپانیول را تا آستانه کسب یک پیروزی ارزشمند برابر تیم تحت راهنمایی ژاوی هرناندس پیش برد، اما این اتفاق رخ نداد چرا که لوک دیونگ تعویض کارساز ژاوی با ضربه سر، سانتر دقیق آداما ترائوره را به گل دوم بارسا تبدیل کرد تا این تیم دربی را نبازد.

در دقیقه دوم وقت های تلف شده این بازی، جرارد پیکه مدافع میانی بارسلونا و نیکو ریبائودو به علت درگیر شدن با یکدیگر کارت قرمز گرفتند و اخراج شدند.

با این نتیجه بارسلونا 38 امتیازی شد و فاصله خود را با اتلتیکومادرید رده چهارمی به یک امتیاز کاهش داد. هر دو تیم یک بازی معوقه دارند. اسپانیول هم با 30 امتیازی شد، اما در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

در آخرین بازی هفته بیست و چهارم لالیگا امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم اتلتیک بیلبائو میهمان مایورکا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1445

به "لالیگا، فرار بارسلونا از شکست در دربی کاتالونیا در دقیقه 6" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، فرار بارسلونا از شکست در دربی کاتالونیا در دقیقه 6"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید