مقاله: انتشار فیلم خیلی منشوری جهان جهانبخت و مهراد جم در خلوت خصوصی

به گزارش درگ فایل، مهراد جم خواننده مشهور پاپ که چند سالی بود به همراه جهان جهانبخت ابتدا به ترکیه و سپس به لندن رفته بود. جهان مهراد را شیفته خودش کرد و با وعده های بسیار مجذوب کننده او را به ترکیه کشاند و پس از مدتی کارهای اقامتش در لندن را انجام داد و به لندن رفتند.

مقاله: انتشار فیلم خیلی منشوری جهان جهانبخت و مهراد جم در خلوت خصوصی

جهان جهانبخت برای انتقام گرفتن از مهراد جم که به ایران بازگشته است تصاویر و فیلم های نامتعارف خود و مهراد را منتشر می نماید تا در ایران مهراد را به دردسر بیندازد و تعیین است جهان جهانبخت از دست مهراد جم ناراحت است.

جهان جهانبخت و مهراد جم باهم ازدواج نموده بودند. ظاهرا مهراد جم جهان جهانبخت را ترک نموده است؛ آن هم در زمانی که جهان جهانبخت باردار است. همین امر شوک بزرگی به جهان جهانبخت وارد نموده است. در ادامه درباره انتقام جهان جهانبخت را از مهراد جم بخوانید.

اما همه چیز خوب بود تا اینکه یک دفعه مهراد جم به ایران بازگشت و طبق گفته جهان جهانبخت باعث این کار دوستان مهراد مثل مسعود جهانی و هادی حسینی و ... او را متقاعد کردند تا به ایران باز شود. حالا باید منتظر نشست و دید آیا این رفتار جهان جهانبخت دوباره یک شوی تبلیغاتی دیگر برای کسب فالوور است یا واقعا مهراد او را ترک نموده و هماهنگ شده نبوده است.

منبع مقاله: انتشار فیلم خیلی منشوری جهان جهانبخت و مهراد جم در خلوت خصوصی

انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1268

به "مقاله: انتشار فیلم خیلی منشوری جهان جهانبخت و مهراد جم در خلوت خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: انتشار فیلم خیلی منشوری جهان جهانبخت و مهراد جم در خلوت خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید