مقاله: 30 مدل لباس عروس برای افراد قد کوتاه

به گزارش درگ فایل، پیش از این لباس عروس کوتاه در ایران مرسوم نبود، اما اکنون هواداران خاص خود را دارد؛ خب، شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که تمایل دارید ساختار های ذهنی و سنت های معمول لباس های بلند عروسی را در هم بشکنید. لباس عروس کوتاه هیچ گاه شما را نا امید نخواهد نمود! در حقیقت بیشترین هماهنگی و تناسب را برای فرم اندام شما همراه خواهد داشت.

مقاله: 30 مدل لباس عروس برای افراد قد کوتاه

مدل ماهی یا شیپوری زنانگی شما را فریاد می زند. این سبک از لباس عروس برای فرم اندام های مختلف از بلند گرفته تا لاغر و به ویژه ریز نقش مناسب است. پس به عنوان گزینه اول می توانید به سراغ لباس عروس مدل ماهی بروید.

لباس عروس مدل ماهی توجه را به سمت انحنای کمر و باسن جلب می نماید و دنباله لباس تلاشی در جهت کشیدگی اندام شما خواهد نمود.

لباس عروس برش A، یک گزینه کلاسیک و در عین حال کارآمد برای افراد ریز نقش است؛ چراکه علاوه بر دور کمر معین، از قسمت کمر آغاز به گشادتر شدن می نماید و این باعث می گردد معایب احتمالی فرم باسن پوشانده گردد. پس این خبر خوبی برای افراد قد کوتاه و تو پر، گلابی شکل و یا چاق است.

بدیهی است که شاید همه به دنبال بلندتر نشان دادن خود نباشند. اما، قطعا دوست دارند که با هر فرم اندام و جثه ای، متناسب به نظر آیند. تناسب تنها چیزی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. پس باید لباس عروسی را انتخاب کنید که بالاتنه کوتاه و دامن بلندی داشته باشد تا توهم کشیدگی را در قسمت پایین تنه شما در جهت تناسب در اندام تان ایجاد کند.

منبع مقاله: 30 مدل لباس عروس برای افراد قد کوتاه

انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1247

به "مقاله: 30 مدل لباس عروس برای افراد قد کوتاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 30 مدل لباس عروس برای افراد قد کوتاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید