پرونده های ساخت و ساز در منطقه ها جنوب شهر افزایش یافته است ، 4 منطقه با آمار بالای ساخت و ساز مجاز را بشناسید

به گزارش درگ فایل، به گفته رییس کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران منطقه ها 21، 20، 18، 19 پرونده های بیشتری نسبت به قبل برای ساخت و ساز مجار را دارا هستند.

پرونده های ساخت و ساز در منطقه ها جنوب شهر افزایش یافته است ، 4 منطقه با آمار بالای ساخت و ساز مجاز را بشناسید

سید محمود فاطمی عقدا رییس کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران در مصاحبه با خبرنگاران در رابطه با بازنگری در طرح تفصیلی مصوب سال 91 ، گفت: کمیسیون ماده 5 مسئولیتی در اصلاح و بازنگری طرح ها ندارد و این کار برعهده شهرسازی است.

او با تأکید بر این نکته که کمیسیون ماده 5 مرجع تصویب است، گفت: اداره کل شهرسازی در حال پیگیری موضوع است و به همین دلیل،منطقه ها مشاوره های خود را انتخاب خواهند کرد.

فاطمی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه بیشترین درخواست برای ساخت و سازهای مجاز در کدام منطقه ها است؟، شرح داد: با رویکرد فعلی کمیسیون ماده 5 و لزوم توجه به منطقه ها کمتر برخوردار، تعداد پرونده های جنوب شهر بیشتر از پرونده های مربوط شمال مرکز است.

به گفته رییس کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران منطقه ها 21، 20، 18، 19 پرونده های بیشتری نسبت به قبل برای ساخت و ساز دارند. این پرونده بیشتر موضعی هستند و به این ترتیب منطقه ها به حل مسائل بخش وسیعی از منطقه می پردازند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1402 بروزرسانی: 18 مرداد 1402 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1705

به "پرونده های ساخت و ساز در منطقه ها جنوب شهر افزایش یافته است ، 4 منطقه با آمار بالای ساخت و ساز مجاز را بشناسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرونده های ساخت و ساز در منطقه ها جنوب شهر افزایش یافته است ، 4 منطقه با آمار بالای ساخت و ساز مجاز را بشناسید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده های ساخت و ساز در منطقه ها جنوب شهر افزایش یافته است ، 4 منطقه با آمار بالای ساخت و ساز مجاز را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید