کمیته گردشگری دریایی استان بوشهر تشکیل می گردد

به گزارش درگ فایل، مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: برای افزایش خدمات و ارتقاء ایمنی در مسافرت های ساحلی، کمیته تخصصی گردشگری دریایی استان بوشهر تشکیل می گردد.

کمیته گردشگری دریایی استان بوشهر تشکیل می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور خرداد 99 کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، ناصر امیرزاده ظهر امروز در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان در عرصه گردشگری دارای ظرفیت های مهمی است، گفت: استان بوشهر در بخش ساحلی، آثار و بناهای تاریخی، طبیعت گردی، بافت های تاریخی، بازارهای تجاری و دیگر بخش ها از ظرفیت مهمی در عرصه گردشگری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه آمار گردشگران در شهرهای ساحلی استان بوشهر گواه این است که هر سال مسافرت به این مناطق افزایش می یابد اضافه نمود: یکی از اهداف هم وطنان به استان بوشهر بهره برداری از سواحل زیبای خلیج فارس است که هر سال تعداد گردشگران به این استان به ویژه در ایام نوروز افزایش می یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، شهرهای گناوه، بوشهر، دیلم، دشتستان و شهرهای مختلف جنوبی این استان را از نقاط گردشگر پذیر دانست و گفت: آمارها حاکی است تعداد گردشگران و مدت اقامت آنان در شهرهای مختلف استان بوشهر به ویژه شهرهای ساحلی هر سال افزایش یافته است.

امیرزاده با تاکید بر توسعه زیرساخت های گردشگری دریایی در استان بوشهر اظهار داشت: برای افزایش خدمات و ارتقاء ایمنی در مسافرت های ساحلی، کمیته تخصصی گردشگری دریایی استان بوشهر تشکیل می گردد.

وی از تشکیل کمیته مشترک با آژانس های مسافرتی و شهرداران در استان خبرداد و توضیح داد: حل مسائل گردشگران در تاسیسات بین راهی، سرویس های بهداشتی و افزایش رضایت مندی مسافران از اهداف تشکیل کمیته مشترک با شهرداران و آژانس های مسافرتی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به ایجاد کمپینیگ دوم اسکان گردشگران در گناوه اضافه نمود: برای افزایش رفاه حال گردشگران در گناوه زمینی برای ایجاد کمپینیگ تحویل شده که این مکان تا خاتمه سال به امکانات اسکان تجهیز می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 90

به "کمیته گردشگری دریایی استان بوشهر تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته گردشگری دریایی استان بوشهر تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید