کنار تیم سرشار از امید فوتبال هستیم تا المپیکی گردد

به گزارش درگ فایل، به گزارش خبرنگاران، سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال بانوان گفت: همانطور که می دانید حضور در المپیک یعنی یک موفقیت بزرگ برای فوتبال و یا هر ورزشی که تیم ها نماینده کشور خود هستند و اکنون درصدد آن هستیم تا با همدلی و همراهی ملی پوشان امید کشورمان خاطرات شیرینی را خلق کنیم.

کنار تیم سرشار از امید فوتبال هستیم تا المپیکی گردد

وی اضافه نمود: بازی فوتبال به منزله جز بسیار کوچکی از زندگی اجتماعی ما در این قرن، می تواند منعکس نماینده اوصاف بسیاری از جامعه و حیات اجتماعی کشورها در سطح بین المللی باشد. در واقع تیم های ملی فوتبال هر کشور می توانند با انجام نمایش یک بازی جذاب احساس یک ملت بودن را به ما القا نمایند. وقتی تیم ملی کشوری پیروز می گردد، همه ملت احساس پیروزی می نمایند. می دانیم همه به المپیک خواهند آمد تا بهترین باشند، ما در کنار این تیم سرشار از امید هستیم.

آزمون ادامه داد: تیم ملی فوتبال ایران آخرین بار در المپیک 1976 مونترال شرکت کرد که البته در آن موقع تیم های بزرگسالان شرکت می کردند نه امید و در آن دوره یکی از بازی های ما با لهستان بود که این تیم 2 سال قبل در سال 1974 سوم شده بود و در المپیک با نسل جدیدی شرکت کرد. اگرچه این بازی را با نتیجه 3 بر 2 باختیم اما تیم کشورمان خوب جنگید. علی پروین و بازیکنان که نسل طلایی فوتبال بودند در این دوره حضور داشتند. ما امیدواریم با توجه به انگیزه بالای بازیکنان تیم امید، این تیم جزو منتخبان در المپیک باشد. اکنون هم مردم و جامعه فوتبال دست به دست هم می دهند تا این تیم جهت موفقیت را طی کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 52

به "کنار تیم سرشار از امید فوتبال هستیم تا المپیکی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنار تیم سرشار از امید فوتبال هستیم تا المپیکی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید