گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا سهم بیشتری از تولید گوشی تاشوی سامسونگ خواهد داشت

به گزارش درگ فایل، سامسونگ در حال حاضر بیشترین سهم بازار گوشی های تاشو را در اختیار دارد و گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 هم در بازارهای مختلف با استقبال گسترده روبه رو شده اند. حالا به نظر می رسد سامسونگ برای سال 2022 قصد دارد تولید گوشی های تاشو خود را به طور چشمگیری افزایش بدهد.

گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا سهم بیشتری از تولید گوشی تاشوی سامسونگ خواهد داشت

به طور مشخص، یکی از سایت های معتبر کره ای گزارش داده که این شرکت قصد دارد سال آینده 2.9 میلیون واحد گلکسی زد فولد 4 و 6.9 میلیون گلکسی زد فلیپ 4 راهی بازار کرد که در مجموع با 9.8 میلیون گوشی تاشوی سامسونگ روبرو خواهیم شد. سایت The Elec این گزارش را بر اساس اسناد داخلی سامسونگ تهیه کرده است.

از طرف دیگر، گفته می شود سامسونگ هدف تولید 2.5 تا 3 میلیون زد فولد 3 و 3.5 تا 4 میلیون واحد زد فلیپ 3 را در نظر گرفته است. به عبارت دیگر اگر این آمارها صحت داشته باشند، تولید گوشی های تاشوی سامسونگ در سال 2022 به طور قابل توجهی بیشتر از سال جاری خواهد بود. اما در این میان، نکته قابل توجه این است که سامسونگ می خواهد تولید گلکسی زد فلیپ 4 را نسبت به نسل قبلی تقریبا دو برابر کند.

البته در همین گزارش آمده که سامسونگ در سال 2020 پیروز به عرضه 2.5 میلیون گوشی تاشو شده ولی مدیران این شرکت هدف 4.5 تا 5 میلیون واحد را در نظر گرفته بودند. بنابراین اگرچه سامسونگ برای سال آینده می خواهد تولید این گوشی ها را افزایش دهد، اما چنین هدفی شاید به واقعیت تبدیل نشود.

سایت The Elec در همین گزارش مدعی شده که تولید انبوه گلکسی S22 فن ادیشن از سه ماهه سوم 2022 آغاز می شود و در همین مدت راهی بازار خواهد شد. گفته می شود سامسونگ می خواهد 5.7 میلیون واحد از این گوشی تولید کند. امیدواریم تا آن زمان مسائل مربوط به کمبود تراشه برطرف شده باشد تا مانند S21 فن ادیشن عرضه آن بارها با تأخیر روبه رو نشود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1338

به "گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا سهم بیشتری از تولید گوشی تاشوی سامسونگ خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا سهم بیشتری از تولید گوشی تاشوی سامسونگ خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید