یک تاب مهیج بر فراز دره ای عمیق

به گزارش درگ فایل، تاب بازی ورزش مفرحی است که همه ما با آن آشنا هستیم ولی در این پست می خواهیم یک تاب کاملاً استثنایی و بسیار مهیج را به شما معرفی کنیم.

یک تاب مهیج بر فراز دره ای عمیق

این تاب در یک خانه درختی در شهر بانوس (Banos) واقع در کشور اکوادر قرار گرفته است. تاب مزبور اگر چه مانند دیگر تاب ها، از یک نشیمن و یک میله فلزی متصل به طناب ساخته شده ولی نکته جالب ماجرا این است که این وسیله پاندولی در ارتفاع 2500 متری از سطح دریا قرار گرفته است.

در واقع هر چند این خانه درختی و کوچک به خودی خود جالب توجه است ولی موضوع اصلی همان چیزی است که به شاخه های درخت وصل شده! تاب بر فراز دره ای عمیق قرار گرفته و بر همین اساس نگاه بسیاری از افراد ماجراجو و عاشق خطر را به خود جلب کرده است. نه تنها خود تاب فاقد هر نوع کمربند ایمنی است تا احیاناً شما را از افتادن به اعماق دره نجات دهد، بلکه در اطراف آن نیز هیچ تدابیر امنیتی و محافظتی مشاهده نمی شود.

حتی افراد پر دل و جراتی که از ارتفاع - یا از مرگ! - نمی ترسند، ممکن است در استفاده از این تاب دودل باشند. ماجراجویان و گردشگران برای رسیدن به این تاب هیجان انگیز باید از بلاویستا (Bellavista) پیاده حرکت کرده و با طی مسیر به این نقطه برسند. البته خود بلاویستا از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است. کسانی که شجاعت استفاده از این پاندول لرزان را داشته باشند، علاوه بر تجربه نمودن هیجانی کم نظیر، می توانند نمایی زیبا از آتشفشان تونگوراهوا (Tungurahua) را نیز تماشا کنند. این تجربه مخصوصاً هنگامی که ابرها محیط اطراف را احاطه کرده باشد، جالب تر و لذت بخش تر می شود.

منبع: دالاهو
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1610

به "یک تاب مهیج بر فراز دره ای عمیق" امتیاز دهید

1 کاربر به "یک تاب مهیج بر فراز دره ای عمیق" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک تاب مهیج بر فراز دره ای عمیق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید