146 اوباشگر پایتخت زمین گیر شدند، پاکسازی 57 محل از اراذل و اوباش

به گزارش درگ فایل، فرمانده انتظامی تهران عظیم از دستگیری 146 نفر از اراذل و اوباش سطح دار پایتخت اطلاع داد.

146 اوباشگر پایتخت زمین گیر شدند، پاکسازی 57 محل از اراذل و اوباش

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای ششمین مرحله از طرح اقتدار که ظهر امروز در مقر ستاد فاتب برگزار گردید گفت: ششمین مرحله از این طرح از سوی پلیس امنیت و با همکاری دیگر بخش ها در پلیس به مرحله اجرا درآمد و در جریان آن 146 نفر از اراذل و اوباش سطح دار اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس، حمل سلاح، شرارت، قدرت نمایی و ... نموده بود دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این افراد در قالب 131 باند فعالیت داشتند گفت: منظور از باند گروه هایی است که بیشتر از دو نفر از اوباش در آن با هم حضور داشتند.

سردار رحیمی با بیان اینکه 52 نفر از دستگیرشدگان جزو اوباش گران و 78 نفر به دلیل مزاحمت بالای نوامیس بازداشت شده اند، گفت: همچنین سه نفر نیز که اقدام به حمل سلاح نموده بودند دستگیر شدند.

به گفته وی در مجموع از افراد دستگیر شده هفت قبضه سلاح گرم، 30 فقره سلاح سرد و 13 درستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و ضبط شده است. همچنین 24 واحد صنفی نیز که به محل و پاتوقی برای حضور اوباش بدل شده بودند پلمب شد. این موارد شامل بعضی از باشگاه های بدنسازی، قهوه خانه ها و ... بود.

سردار رحیمی در پاسخ به پرسشی پیرامون فعالیت اراذل و اوباش در فضای مجازی نیز گفت: پلیس در این فضا نیز بر عملکرد اراذل و اوباش اشراف و نظارت دارد به طوریکه 120 تارنما که اقدام به انتشار فیلم و تصاویر و مطالب مرتبط با اراذل و اوباش نموده بوده و آن را ترویج می دادند شناسایی شده اند که 35 مورد فعالیت شان مجرمانه بود و 9 مورد نیز مسدود شد. همچنین پنج نفر از گردانندگان این فضاها نیز دستگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس پایتخت 57 محله و مکان نیز که به محلی برای تردد و حضور اراذل و اوباش بدل شده بود در این مرحله از طرح اقتدار، پاکسازی شد.

سردار رحیمی در پاسخ به پرسشی پیرامون فعالیت فروش بعضی اموال مسروقه در بعضی از سایت های خرید و فروش نیز گفت: متاسفانه بعضی وبسایت ها که مدیریت شان در داخل کشور نیز واقع شده است تخلفات متعدد و مکرری دارند و اموال مسروقه و بعضا حتی مسائل ضد اخلاقی نیز در آنها وجود دارد که باید با اینها برخورد گردد. شکایت مردم نیز در این زمینه زیاد شده است. ما از مردم می خواهیم که در این زمینه شکایت خود را ثبت نمایند و در بحث موارد مسروقه پلیس آگاهی و در بحث موارد اخلاقی پلیست امنیت ورود می نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 739

به "146 اوباشگر پایتخت زمین گیر شدند، پاکسازی 57 محل از اراذل و اوباش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "146 اوباشگر پایتخت زمین گیر شدند، پاکسازی 57 محل از اراذل و اوباش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید