FMC T5 محصول آینده فردا موتورز خواهد بود

به گزارش درگ فایل، خودروسازی فردا پس از عرضه و فروش کراس اوور SX5 و بعلاوه سدان تازه وارد فردا 511، این بار به سراغ کراس اووری دیگر از دانگ فنگ رفته است. محمدرضا آریان نژاد، مدیر بازاریابی فردا موتورز، پیش از این در نشست مطبوعاتی معرفی سدان FMC 511، از معرفی کراس اووری نو در نیمه دوم سال خبر داده بود. اکنون با انتشار بیلبوردهایی با تصاویر خودرویی نو و نام FMC T5 ، می توان حدس زد که این وعده به زودی محقق خواهد شد و در آینده ای نزدیک شاهد معرفی کامل این محصول از سوی فرداموتورز خواهیم بود.

FMC T5 محصول آینده فردا موتورز خواهد بود

دانگ فنگ T5 به عنوان کراس اووری جمع و جور از سال 2018 وارد بازار شده و یک نسخه فیس لیفت آن نیز در سال 2019 به میدان آمده است. این خودرو در شرکت دانگ فنگ لیوژو موتور فراوری می گردد و با لوگوی برندهای فنگژینگ یا فورتینگ در چین به فروش می رسد.

نکته قابل توجه این است که خودروسازی فردا در بیلبوردهای خود از تصاویر نسخه 2018 این محصول استفاده نموده است. اگر این مسئله را مبنای عرضه دانگ فنگ T5 در بازار ایران در نظر بگیریم، می توان گفت که فرداموتورز نسخه پیش از فیس لیفت T5 را در بازار ایران عرضه خواهد نمود.

تصاویر منتشرشده از سوی این خودروساز، خودرویی با بدنه ای مجذوب کننده و طراحی داینامیک را نمایش می دهد. در تصاویر محصول ارائه شده از سوی برند مادر، این خودرو با جلوپنجره ای منحصربه فرد، چراغ جلوی ترکیبی فوق هوشمند، رینگ های آلومینیومی با طراحی اسپرت و طراحی مدرن و همگن چراغ های عقب خودنمایی می نماید.

فردا T5 با موتوری 1.6 لیتری تنفس طبیعی و بعلاوه موتورهای 1.5 لیتری توربوشارژ و 1.8 لیتری توربوشارژ قابل خریداری است که البته موتور 1.8 لیتری اش فقط برای مشتریان T5L خواهد بود. هنوز معلوم نیست که کدام پیشرانه برای بازار ایران انتخاب شده است، ولی احتمالاً پیشرانه 1.5 لیتری بر روی این ماشین در بازار ایران تعبیه خواهد شد.

بیشترین قدرت موتور 1.5 لیتری توربوشارژ دانگ فنگ T5 برابر 150 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور است که احتمالاً به وسیله گیربکس سی وی تی یا 7 سرعته دو کلاچه به سمت محور جلو ارسال خواهد شد.

بعلاوه FMC T5 مجهز به سقف پانوراما با سانروف 6 حالته، تودوزی چرم با طراحی اسپرت و چراغ های LED دی لایت، اتولایت و آینه های جانبی برقی تاشو است. خودرو FMC T5 با ابعاد 4460 میلی متر طول، 1820 میلی متر عرض و 1720 میلی متر ارتفاع در رده کراس اوورهای بزرگ قرار گرفته است.

این خودرو از موتور 1.5 لیتر توربوشارژ نیرو می گیرد که حداکثر قدرت آن 156 اسب بخار قدرت است. خودرو نو فرداموتورز از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT بهره می برد و با مصرف 7.4 لیتر سوخت در هر 100 کیلومتر، استاندارد آلایندگی یورو 5 را کسب نموده است.

بعلاوه برای ایمنی هرچه بیشتر، محصول نو فرداموتورز به امکاناتی نظیر سیستم حفظ تعادل EDP/TSC/VSC، ترمز ضدقفل ABS، سیستم های کمکی ترمز EBD/CBD/CBC ، سیستم کنترل فشار باد تایرها و سیستم ایمنی جعبه فرمان در تصادفات در خودرو تجهیز شده است.

مدل های فول آپشن این خودرو در بازار چین به امکاناتی مانند رادار هشدار نقطه کور، سانروف پانوراما، تهویه اتوماتیک دوگانه، روکش جایگاه های چرمی، گرمکن جایگاه های جلو، نمایشگر دیجیتال صفحه آمپر، نمایشگر لمسی بزرگ، در برقی صندوق عقب، دوربین 360، دوربین عقب، ترمز پارک برقی، سیستم های کنترل کشش و پایداری، سامانه کنترل توقف در سر بالایی، آینه های جانبی تاشونده برقی، 6 عدد کیسه هوا، جایگاه های جلو با تنظیمات برقی، دوربین ثبت وقایع، سیستم تشخیص علائم ترافیکی، دیلایت، سنسور فشار باد تایر، حسگر باران و … مجهز است.

برای معین شدن معینات دقیق و ویژگی های نهایی FMC T5، باید منتظر انتشار کاتالوگ رسمی آن از سوی فرداموتورز باشیم. محصولات کاملاً نوی مانند جی ام سی S350 ریگان خودرو، بی وای دی تانگ کارمانیا، چری تیگو 8 مدیران خودرو، اس دبلیوام G05 سیف خودرو و لیفان X80 خودروسازان بم را باید از حریفان جدی T5 در بازار ایران بدانیم.

آگهی های خرید و فروش خودرو دانگ فنگ

آگهی های خرید و فروش خودروهای فردا موتورز

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1530

به "FMC T5 محصول آینده فردا موتورز خواهد بود" امتیاز دهید

2 کاربر به "FMC T5 محصول آینده فردا موتورز خواهد بود" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "FMC T5 محصول آینده فردا موتورز خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید