شروع فصل دوم بازسازی های امام زاده محمد و ابراهیم ارومیه

به گزارش درگ فایل، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: فصل دوم بازسازی ها در امام زاده محمد و ابراهیم ارومیه شروع شده است.

شروع فصل دوم بازسازی های امام زاده محمد و ابراهیم ارومیه

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری 6 مرداد 1400 با اعلام این مطلب اظهار کرد: سال جاری فصل نخست بازسازی ها در این امام زاده در خرداد ماه شروع و در تیر به انتها رسیده بود و با فرا رسیدن مرداد فصل دوم بازسازی ها در این بنا شروع شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی اضافه کرد: در فصل اول بندکشی فضاهای داخلی زیر گنبد و رواق دورتادور و بازسازی سر در ورودی سمت شرقی محوطه انجام شد.

او ادامه داد: در فصل دوم هم اقدامات لازم برای بازسازی کاربندی گنبد این امام زاده انجام می گردد و مجموع اعتبارات این بازسازی ها برابر با 700 میلیون است.

بقعه امام زادگان محمد و ابراهیم معروف به امام زاده بکشلو متعلق به دوره زندیه و قاجاریه بوده و به شماره 1796 در لیست آثار ملی به ثبت رسیده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1164

به "شروع فصل دوم بازسازی های امام زاده محمد و ابراهیم ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فصل دوم بازسازی های امام زاده محمد و ابراهیم ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید