آفریقای جنوبی: نیروهای امنیتی آمریکا خویشتنداری نمایند

به گزارش درگ فایل، وزیر خارجه آفریقای جنوبی ضمن حمایت از اعتراضات در آمریکا در رد قتل نژادپرستانه جورج فلوید، خواهان خویشتنداری حداکثری نیروهای امنیتی و معترضان شد.

آفریقای جنوبی: نیروهای امنیتی آمریکا خویشتنداری نمایند

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزیر خارجه آفریقای جنوبی به نمایندگی از رئیس جمهور و مردم این کشور درباره قتل نژادپرستانه جورج فلوید و ناآرامی های متعاقب آن در ایالات متحده ابراز تاسف کرد.

به گزارش پایگاه بریفلی، نالدی پاندور گفت: خشونت بروز یافته در بعضی از اعتراضات (آمریکا)، به طرزی جدی توجهات را از لزوم افزایش آگاهی بین المللی در مورد نگرانی های مشروع در قبال خشونت علیه مردم بی دفاع سیاه پوست و دیگر اقلیت در آمریکا منحرف می نماید.

وی ادامه داد: آفریقای جنوبی از همه و به ویژه از نیروهای امنیتی در ایالات متحده می خواهد در پاسخ به خشم و سرخوردگی بسیاری از شهروندانش، دوستانش و شرکای بین المللی اش، از خودشان خویشتنداری حداکثری نشان دهند.

به باور وزیر خارجه آفریقای جنوبی، مرگ تاسف بار جورج فلوید، فرصتی برای آمریکا است که به مسائل و موضوعات اساسی حقوق بشری از قبیل آزادی و برابری بپردازد.

وی اضافه نمود: همانطور که مردم آمریکا از آفریقای جنوبی در مبارزات مشروع خود علیه آپارتاید حمایت کردند، آفریقای جنوبی نیز از درخواست ها برای اقدام عملی به منظور برطرف نارسایی های برجسته شده توسط معترضان جامعه مدنی و سازمان های حقوق بشری حمایت می نماید.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 382

به "آفریقای جنوبی: نیروهای امنیتی آمریکا خویشتنداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آفریقای جنوبی: نیروهای امنیتی آمریکا خویشتنداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید